Bastijn Bollen

Ik heb een quiz ingevuld over mijn loopstijl, en gebaseerd daarop een aantal (6) schoenen aanbevolen gekregen. De uitslag van de quiz stemde overeen met mijn eigen ervaring, en een van de schoenen in de lijst van 6 noemde specifiek dat het geschikt was voor brede voeten (heeeeeel lastig voor mij normaalgesproken). De prijs was ook heel redelijk en ontwerp mooi. De schoenen besteld, die vielen ook echt perfect uit, dus al met al een zeer positieve ervaring.

Omschrijving van de kariktariestieken van de schoenen, info over overpronatie, resultaat van loopstijlquiz

Meer info over pasvorm en eventuele handleiding om bv zelf je voeten te kunnen meten en dat dan terugkoppelen aan een specifieke schoen, een merk 44 is immers soms een andere merk 43, of nog een andere 45.5. Dit is vooral voor mij interessant, omdat ik redelijk afwijkende voetvorm heb (zeg maar, ik ben een 44 in lengte, maar 48 in breedte). Deze website doet dit al ver en ver beter dan het gemiddelde voor online schoenen shoppen, maar meer info over dit tipe zaken is nooit gemist.

Score voor All4running: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: On Cloudflyer 4 Heren