R. Swarts

Perfecte service en kwaliteit!

Via de webshop van de bandenboerderij 4 nieuwe Dunlop SP Sport banden besteld en bij de boerderij laten afleveren om te laten monteren. Werd perfect op de hoogte gehouden van de status van de... Via de webshop van de bandenboerderij 4 nieuwe Dunlop SP Sport banden besteld en bij de boerderij laten afleveren om te laten monteren. Werd perfect op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Toen de banden waren afgeleverd heengereden op goed geluk en Jelle had gelukkig even tijd om mijn 4 nieuwe banden tussendoor te monteren. Zeer tevreden met de service en mijn nieuwe banden, kom zeker terug!

Frank van 't Veer

Betaalbaar en snel

Op zaterdagavond besteld en op dinsdag geleverd. Scheelde bijna de helft met Euromaster voor exact dezelfde band. Was gewoon een zeer positieve ervaring in alle opzichten.

aryan van zon

Goedkope merkbanden voor weinig geld,wel even zoeken maar toch gevonden,

nette afhandeling voor het gene wat je betaald snelle levering uitermate tevreden

Y. Stunnenberg

Erg goede service

Ik had All seasons banden besteld en helaas de verkeerde geleverd gekregen. Bleek een foutje in het systeem.
Ik werd netjes te woord gestaan en het Team van All seasons banden heeft het...
Ik werd netjes te woord gestaan en het Team van All seasons banden heeft het probleem netjes opgelost, de verkeerde banden werden opgehaald en de juiste banden werden snel geleverd.

kmbs.v.o.f

Vier banden besteld, telefonisch contact gehad klant vriendelijk, levering binnen twee dagen, top ga zo door..

Ron Zwart

Beoordeling over All Seasons

Snel geregeld en keurige prijs. Ook per telefoon direct netjes te woord gestaan. Bedankt, Ga zo door!

F.A. Mulder

Zomer banden thuis afgeleverd

Bestelde banden waren op de afgesproken datum afgeleverd.
Het is niet vanzelfsprekend dat garages als kwik-fit of profile tyre centre deze omwisselen zonder opslag. Let daar dus wel op.

Dennis

Goodyear banden gekocht

Ben erg tevreden want:
* De prijs was scherp (kon het nergens goedkoper vinden)
* Er werd geleverd de dag nadat ik besteld had
* De banden waren pas 3 maanden geleden geproduceerd...
Ben erg tevreden want:
* De prijs was scherp (kon het nergens goedkoper vinden)
* Er werd geleverd de dag nadat ik besteld had
* De banden waren pas 3 maanden geleden geproduceerd (ik was bang om oude banden te krijgen)
* Ik kreeg goed advies toen ik belde met een vraag over runflat banden

Uiteindelijk kreeg ik precies geleverd wat ik gevraagd had op het moment dat ik het nodig had.

Rico van Dussen

Geweldige afterservice en vriendelijk personeel!

4 Quatrac lite banden besteld,waarvan 2 niet geleverd werden door fout van DPD,keurig afgehandeld en verzorgd na telefoontje aan www.Allseasonsbanden.nl,en op dag van na/af levering keurig... 4 Quatrac lite banden besteld,waarvan 2 niet geleverd werden door fout van DPD,keurig afgehandeld en verzorgd na telefoontje aan www.Allseasonsbanden.nl,en op dag van na/af levering keurig telefoontje dat het die dag geleverd zou worden!

Joost P.

Zeer goed!