Rob

Fout op hun site !!!!

Op hun site staat de Cooper ms2 Als 4 seizoenen band,terwijl dit een echte winterband is.
Ik zal dus niet meer bestellen via internet, maar gewoon naar een bandencentrum gaan.
de...
de levering en betaling ging wel naar tevredenheid, net zoals het bandencentrum die ze gemonteerd heeft.

Super banden voor een superprijs.

banden bestelt, en af laten leveren bij Montagepartner: 123bandenmontage en laten monteren door ze, ben helemaal tevreden.

erik

Een woord. ...
Top!!

Snelle levering, montage verliep vlekkeloos. Kan weer een aantal kilometers maken op de quad.

Banden bestelling.

Via de site bestelt..duidelijke informatie gekregen. Banden bij montagebedrijf laten afleveren en vervolgens afspraak gemaakt voor montage. Alles prima verlopen.

harrie

Super

Klant vriendelijk en behulpzaam

J v bellen

Goed geregeld

Zeer goed,zal er vaker gebruik van maken

Uitstekende dienstverlening

Snelle verwerking van de order. Wilde graag 1 dag latere levering en ondanks dat de bestelling al onderweg was heeft All Seasons Banden geregeld dat het alsnog op mijn voorkeur dag binnenkwam. Snelle verwerking van de order. Wilde graag 1 dag latere levering en ondanks dat de bestelling al onderweg was heeft All Seasons Banden geregeld dat het alsnog op mijn voorkeur dag binnenkwam.
Ondertussen werd ik per mail keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Hugo

Snel, netjes, correct & goedkoop

Reageren snel op vragen. Handelen zaken correct en in vertrouwen op. Snelle levering. Goedkoop.

Saabje

Netjes in twee dagen geleverd

Bas

Super