Alka.nl

F schregardus1@gmail.com

Ik had een vraag over mijn email adres. Ik had zeer snel iemand aan de telefoon die mij het juiste advies gaf!

Lina

Ik kreeg na iedere maaltijd last van pijnlijke kramp in mijn linkerschouder sinds ik Alka gebruik is dat verdwenen.

Da Lina,
Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat.
Hartelijke groet, Belinda
Alka

Terry Willemsen

Helemaal super want echt de volgende dag kwam mijn bestelling al

Beste Terry,
Fijn te lezen dat het pakket de volgende dag al in huis was.
Hartelijke groet, Belinda
Alka

Joewenna

De deodorant werkt tegen geur maar de strepen die het geeft is een reden om het niet meer te gebruiken. Jammer, want het nadeel van vlekken in je kleding is helaas toch groter dan het voordeel van... De deodorant werkt tegen geur maar de strepen die het geeft is een reden om het niet meer te gebruiken. Jammer, want het nadeel van vlekken in je kleding is helaas toch groter dan het voordeel van een frisse geur.

Goedemorgen,
Deze review betreft uw ervaring met het bestellen en de klantenservice. Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. klantenservice@alka.nl
De deo geeft geen vlekken...
Goedemorgen,
De deo geeft geen vlekken wanneer deze dun wordt aangebracht en een minuutje wachten met aankleden.

Anna Venema

T is prettig om bij Alka te bestellen omdat mijn ervaring is dat ik vriendelijk word geholpen.

Reactie Alka.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie, goed om te horen dat u goed geholpen bent door de klantenservice.

Suzanne miss sundaymonday

Ik had er meer v verwacht

Reactie Alka.nl:

Wij vernemen graag waar u meer van verwacht, zodat wij onze klantenservice en order afhandeling kunnen verbeteren.