Alka.nl

Lee vd Mijn

Geen klantvriendelijke site

Reactie Alka.nl:

De actie met de reisbeker had een looptijd t/m 7 januari of zolang de voorraad strekt. De reisbekers zijn niet meer voorradig. Er zijn verschillende websites in omloop waar u kortingen of acties... De actie met de reisbeker had een looptijd t/m 7 januari of zolang de voorraad strekt. De reisbekers zijn niet meer voorradig. Er zijn verschillende websites in omloop waar u kortingen of acties kunt vinden, deze websites gebruiken vaak oude, verlopen acties. De informatie op onze website is altijd up to date, wij houden u via onze nieuwsbrief op de hoogte van acties en aanbiedingen, acties en aanbiedingen zijn ook altijd zichtbaar op onze webiste.
Vriendelijke groet,
Nathalie team Alka

Nvt

Heerlijke deo Makkelijk smeerbaar en heerlijke geur

Marc

De deo werkt niet zoals geprezen wordt.

Dag Marc,
Dag Marc,
Wij raden aan de deo tenminste 2 weken uit te proberen. Als je voorheen een antitranspiratiemiddel hebt gebruikt, zijn de poriën onder je oksels verstopt door de aluminiumzouten. Deze moet je lichaam eerst afvoeren voordat het weer normaal kan functioneren.
Groeten, team Alka

Menno Romkes

Slechte ervaring met de klantenservice. 1 keer iets besteld waarschijnlijk ook de laatste keer

Dag Menno,
Jammer dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Uw kortingscode blijft geldig voor een eventuele volgende bestelling.
Groet, Belinda
Alka

Van zundert

Kan er nog weinig over zeggen gebruik het nu pas een week

F schregardus1@gmail.com

Ik had een vraag over mijn email adres. Ik had zeer snel iemand aan de telefoon die mij het juiste advies gaf!