Thomas Tholen

Echt super fijn. Ideaal.

Begin super goed, aan het einde beetje minder...

R. de Jong

Heel goed, net als vorige keren! Wij waren netjes op tijd voor onze rit naar Schiphol echter in het busje zaten 2 gezinnen die veel te laat waren gekomen waardoor de chauffeur op hete kolen zat. Ik... Heel goed, net als vorige keren! Wij waren netjes op tijd voor onze rit naar Schiphol echter in het busje zaten 2 gezinnen die veel te laat waren gekomen waardoor de chauffeur op hete kolen zat. Ik ben nog even naar het toilet geweest maar dat had net zo goed even op Schiphol gekund als de chauffeur aangegeven had dat hij haast had. Heel netjes hoor van hem naar ons toe maar ik had hem niets kwalijk genomen als hij dit had aangegeven. 🙂
Nadat ik op de terugweg gebeld had duurde het in mijn beleving wel erg lang dat er een busje kwam, zeker een dik half uur. Had ik dat geweten dan had ik veel eerder gebeld, daar was zeker van mijn kant tijd voor geweest. Jullie adverteren dat het binnen een kwartier gaat maar dit werd in dit geval helaas niet gehaald. Misschien de procedure iets bijstellen want als je een lange reis achter de rug hebt en een nacht overslaat (ik kwam uit Canada om ca. 5 uur ‘s ochtends aan) dan wil je graag bij wijze van spreken elke minuut pakken.

Heel fijn geregeld!

Patrick Poelman

Prima. Inname van auto en vervoer naar Schiphol was vlekkeloos. De info in mail ivm ophalen wijkt af van info op het kaartje. Dit is uitermate verwarrend. De chauffeur had stress, was na aankomst in... Prima. Inname van auto en vervoer naar Schiphol was vlekkeloos. De info in mail ivm ophalen wijkt af van info op het kaartje. Dit is uitermate verwarrend. De chauffeur had stress, was na aankomst in RA veen ook nog baliemedewerker.

Sobrie Ann Maria

Praktisch-snelle service -goed georganiseerd

Top! Pendelbus is wat langer dan die naar de Schiphol parkeerplaatsen, maar als je meerekent dat je niet hoeft te zoeken naar een parkeerplek en uit je auto stapt waar je ook in de pendelbus stapt,... Top! Pendelbus is wat langer dan die naar de Schiphol parkeerplaatsen, maar als je meerekent dat je niet hoeft te zoeken naar een parkeerplek en uit je auto stapt waar je ook in de pendelbus stapt, ben je minstens net zo snel. Daarnaast alles overdekt vanaf dat e de auto uitstapt tot je er weer instapt bij ophalen.

Lars

Goed, werden mooi fotos gemaakt van de auto vooraf en werden met een fijn busje weg gebracht en opgehaald.

Goed alleen sta je vaak toch best een tijd te wachten voor je opgehaald wordt op Schiphol en ga ik toch afwegen of ik met de trein niet sneller ben