Bouwe van der Meulen

Boeking en afwikkeling helder en duidelijk.

A.J. Korndewal

De auto stond veilig geparkeerd. De service bij terugkomst van de chauffeur kon beter. Bij terugkomst in de parkeergarage werd er niet geholpen met de passagiersstoel op de middelste rij in het... De auto stond veilig geparkeerd. De service bij terugkomst van de chauffeur kon beter. Bij terugkomst in de parkeergarage werd er niet geholpen met de passagiersstoel op de middelste rij in het busje naar voren te klappen. We hebben wel 5 minuten gezocht hoe dit werkte en de chauffeur was al naar binnen gelopen. Er werden ook geen koffers uitgeladen. Waardoor wij bijna de koffer waren vergeten.

Steffen Gelms

Vriendelijk, heel prettig en conform afspraak

D Merkx

Prima,goed geregeld en auto heel…

Albert de Vries

Alles perfect geregeld! Vriendelijk personeel, voldoende faciliteiten ter plaatse, snelle transfers en de auto stond weer klaar toen we terugkwamen. Ideaal!

Jammer dat de persoon die ons ophaalde dreigde om weg te rijden omdat hij op zijn tenen was gestrapt omdat ik hem adviseerde om de achterbank van de bus naar achteren te doen vanwege vier... Jammer dat de persoon die ons ophaalde dreigde om weg te rijden omdat hij op zijn tenen was gestrapt omdat ik hem adviseerde om de achterbank van de bus naar achteren te doen vanwege vier fietskoffers die we bij ons hadden. Hij wist beter maar moest later alsnog dit doen.

Alles verliep vlot en goed. Wachttijd naar Schiphol was kort, na aankomst wat langer moeten wachten maar aanvaardbaar. Prima indruk van garage en intake.