Deskundigheid
Snelheid van levering/montage
Prijs/Kwaliteit

H. Vogelesang

Klantvriendelijk werkt netjes

Vraagt aan de klant hoe hij het wil hebben

Fam. van Sinttruye

Goede service

Snelle levering en installatie

L van den Brink

Snel contact en levering

zorgvuldig en netjes

Leen Borissza

Vakwerk geleverd

Snelle levering en deskundige montage en uitleg. Alles weer schoon en netjes afgeleverd.

Arnoud Bakker

Aardige monteur, klantvriendelijk en begrijp zijn vak!

Niet van de wijs laten brengen door een kleine tegenslag. Doorpakken en improviseren.

Monique Boeve

Er is bij ons thuis persoonlijk advies gegeven op een nette vakkundige manier zonder enige aandringen voor een bepaald product. Hierna dezelfde dag de offerte ontvangen en na iets minder dan 3 weken... Er is bij ons thuis persoonlijk advies gegeven op een nette vakkundige manier zonder enige aandringen voor een bepaald product. Hierna dezelfde dag de offerte ontvangen en na iets minder dan 3 weken is de airco op een vakkundige en zeer nette wijze opgehangen. De goede recensies die wij hadden gelezen voor het in zee gaan met dit bedrijf kunnen wij alleen maar volmondig beamen.

Goed advies zonder opdringerig zijn, heel netjes werken zonder enig beschadigingen of rommel achterlatend, en duidelijk in alles.

Van Bergen

Prima werk

Vriendelijk

Scheepvaart onderneming schotanus

Snel en vakkundig

Klantenservice

Arie de Jong

Heel erg goed, zeer snelle service

Zeer vriendelijk, meedenkend, hulpvaardig, vakkundig

Ies Meulmeester

Erg tevreden over de montage van de airco door Rudy, netjes afgewerkt en goede communicatie!

Kennis van zaken, goede communicatie, oog voor detail, juiste materialen, vakwerk