Zijruit vervangen.
Zijruit vervangen.
Nadat ik een afspraak had gemaakt met A.Glas Kaatsheuvel werd alles zeer snel geregeld en werd de auto binnen een dag weer netjes en accuraat gerepareerd bij mijn thuis afgeleverd. Top. Service !

Het was om te beginnen erg eenvoudig om een afspraak te maken en het kon op korte termijn. De doorlooptijd zou een dagdeel zijn, maar het was zelfs korter, echt goed. En men leverde de auto bij de... Het was om te beginnen erg eenvoudig om een afspraak te maken en het kon op korte termijn. De doorlooptijd zou een dagdeel zijn, maar het was zelfs korter, echt goed. En men leverde de auto bij de buiren af voor dre APK die 's middags daar zou plaatsvinden. Fijne service.

Even bellen naar A*Glas Autoruitschade Emmeloord en er wordt meteen een afspraak op korte termijn gemaakt. De reparatie duurde ongeveer anderhalf uur waarna er een telefoontje kwam dat de auto weer... Even bellen naar A*Glas Autoruitschade Emmeloord en er wordt meteen een afspraak op korte termijn gemaakt. De reparatie duurde ongeveer anderhalf uur waarna er een telefoontje kwam dat de auto weer opgehaald kon worden.
Alles werkte weer. Ook gekalibreerd. Top!

Altijd snel en accuraat geregeld door Alfred

Zeer betrouwbaar bedrijf met vriendelijke werknemers.
Spoedige en goeie service hebben zij mij geholpen met een nieuwe voorraam.

Ik kon snel terecht, er stond een hele nette leenauto klaar, en mijn voorruit is snel en vakkundig vervangen.
Ik ben er blij mee

Zeer tevreden, maandag gebeld en kon hem dinsdagochtend brengen en om 17.00 UUR weer ophalen, zeer vlotjes geregeld, en zeer netjes behandeld door de eigenaar

Goede ervaring, snelle goede hulp

Prettig snel, deskundig en vriendelijk geholpen

Snelle dienstverlening, eenvoudig afspraak gemaakt, ruit reparatie binnen half uur keurig uitgevoerd en ruit ook nog eens geheel schoon gepoetst.