Snelle en goede service! Duidelijke communicatie.

Goede service en ze houden je op hogte van de stand van de zaken

Super, goede communicatie, leenauto beschikbaar. Top klantenservice

Perfect goede service en snelle afhandeling

Phoelich

Vriendelijk en super snel

Telefonisch contact gehad, duidelijke uitleg. Auto in de morgen gebracht en volgens afspraak laat in de middag mogen ophalen. Dit laat ophalen lag niet aan A Glas maar aan ons. Ik zou dit bedrijf... Telefonisch contact gehad, duidelijke uitleg. Auto in de morgen gebracht en volgens afspraak laat in de middag mogen ophalen. Dit laat ophalen lag niet aan A Glas maar aan ons. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanraden. Kennis, Klantvriendelijkheid en de afhandeling.

Super snel geholpen! Netjes naar huis gebracht omdat ik geen vervoer naar huis had! Boden zelfs aan om mij ook weer op te halen na reparatie! Duitsland sticker ook netjes overgeplaatst .... Super snel geholpen! Netjes naar huis gebracht omdat ik geen vervoer naar huis had! Boden zelfs aan om mij ook weer op te halen na reparatie! Duitsland sticker ook netjes overgeplaatst . Vriendelijk personeel.

Gebeld en kon volgende dag al komen wanneer ik wilde. Fijne ontvangst met koffie. Na klein uur prima hersteld. Topbedrijf!
Erik Blötevogel

Mijn ruit is conform afspraken vervangen.
Zeer vriendelijke communicatie.
Erg fijn dat er een auto beschikbaar is.
Ik heb alleen niet gezegd tot de volgende keer.

Contact verloopt altijd fijn. Alles wordt netjes en snel gemaakt. Altijd een fijne leenauto beschikbaar. Ze tevreden!