Afval.nl

Perfect!

The customer service

Nothing to say

Ronald van der kroon

Duidelijke website. En schappelijke prijzen.

Op tijd geleverd. En vantevoren gebeld. Ook het ophalen is goed gegaan.

ADAMIC

Snel

Sneler

Eva

Makkelijk bestellen en betalen. Jammer dat de bak niet binnen het tijdvak opgehaald werd. Tijdvak was tussen 7.00 en 13.00 en men kwam na deze tijd na twee telefoontjes. Even een telefoontje we zijn... Makkelijk bestellen en betalen. Jammer dat de bak niet binnen het tijdvak opgehaald werd. Tijdvak was tussen 7.00 en 13.00 en men kwam na deze tijd na twee telefoontjes. Even een telefoontje we zijn wat later was prima geweest. Nu moesten wij mensen afbellen die om 13.00 zouden komen omdat de bak niet van de oprit was en we er zo niet door konden voor de werkzaamheden. Klein telefoontje van jullie had dit kunnen voorkomen.

Makkelijke bestellen en betalen, vriendelijke chauffeur

Even communiceren als het wat later wordt

Beste Eva,
Goed om te lezen dat u onze dienstverlening aanbeveelt, dank hiervoor.
Beste Eva,
Goed om te lezen dat u onze dienstverlening aanbeveelt, dank hiervoor.
Bij het bestellen van een container, of het maken van de retouropdracht heeft u de keuze om een voorkeurstijd aan te geven. Zodra u uw voorkeurstijd aan vinkt verschijnt er een oranje pop-up waarin wordt vermeld dat het een voorkeurstijd betreft en dat men, vanwege planning hier vanaf kunnen wijken. Deze tijden staan hiermee helaas niet vast.
Team afval.nl

Edwin Gutteling

Helaas moet ik melden dat we redelijke problemen hebben gahad met de planning en toezegging zelfs nog telefonich contact hieromtrent gehad, de dag ervoor een mailtje gahad dat het toch niet door... Helaas moet ik melden dat we redelijke problemen hebben gahad met de planning en toezegging zelfs nog telefonich contact hieromtrent gehad, de dag ervoor een mailtje gahad dat het toch niet door ging. Doordat je aan het verboewen ben en niet elke dag je email checkt hebben we serieuze problemen gehad en 10 m3 puin naast de bestaande container moeten gooien. Communicatie had niet via email moeten verlopen maar de dag er voor had er persoonlijk contact moeten plaatsvinden.

Chauffeur super vriendelijk en behulpzaam

Afspraken nakomen en communicatie hieromtrent.

Beste Edwin,
Bedankt voor uw review,
Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Edwin,
Bedankt voor uw review,
Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
In verband met hoge druktes in de zomerperiode waarin er veel gebouwd en verbouwd wordt komt het helaas wel eens voor dat er planningen uitlopen of in uw geval planningen vol raken. Ook heeft men te maken met vakantieroosters. Uw doorgeschoven order is uiteindelijk, in overleg met de planning, doorgezet naar de volgende ochtend en is eerste werk geleverd.
Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Als online platform heeft communicatie per email onze standaard, ook bieden wij de mogelijkheid om telefonisch contact te hebben indien gewenst.
Team afval.nl

Goois Klusbedrijf

4m³ container besteld, en er wordt een 2.5m³ geleverd. De klantenservice bij de eerste mogelijkheid om 08.00 uur gebeld, deze zouden het gaan navragen bij de leverancier en gelijk respons terug... 4m³ container besteld, en er wordt een 2.5m³ geleverd. De klantenservice bij de eerste mogelijkheid om 08.00 uur gebeld, deze zouden het gaan navragen bij de leverancier en gelijk respons terug geven. Tegen 14.00 uur zelf maar gebeld hoe het er voor staat. Als antwoord gekregen dat ik het er maar mee moet doen, en dat er nooit andere klachten over kwamen. Uiteindelijk 1.5m³ afval in een andere gehuurde container (een professioneler bedrijf) moeten gooien, en een 2.5 kuubs container moeten afrekenen voor de prijs van een 4 kuubs. Afval.nl komt op mij over als een onprofessioneel bedrijf, met een bedroevende klantenservice. Ik ga weer terug naar mijn gewone leverancier, en zal ze ook zeker niet aanraden bij klanten en collega's.

Goedemiddag,
Dank voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Goedemiddag,
Dank voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Wij hebben navraag gedaan bij de uitvoerende partij betreft de geleverde container op uw adres. De container bevat de volgende maten 300 cm (l) X 110 cm (h) X 100 cm (b) = 3.30 m3. De sticker op deze container laat weten dat u de container tot maximaal 30 cm boven de rand mag vullen, mits deze verkeersveilig is beladen. Omgerekend bent u in de mogelijkheid om 4.3 m3 af te voeren middels deze container.
Inmiddels is er ook contact geweest met het management van de Bouwmaat, mocht u verder vragen hebben kunt u bij hen terecht of ons bereiken op info@bouwmaat-afval.nl.
Team Bouwmaat-afval

Particulier

Goed netjes Goed geholpen

Komen afspraak na

Icoontje iets groter?

Nettie van den Berg

Uitstekend, goede service en volgens afspraak

Flexibel, goede afspraak en correct

nee

Ivo

Snel, duidelijk

Precies volgens afspraak

P. Horsmeijer

Gemakkelijk geregeld en keurig op tijd geplaatst.

Chauffeur belde op tijd en plaatste de container keurig op tijd. De container werd ook weer conform afspraak opgehaald. Ook het ophalen was eenvoudig en snel online geregeld.

Geen.