Ronald Mourik

Erg goed

Eric

Goede service, praktische aanpak

Esther van Delft

Prima gaas in vele afmetingen. Snel geholpen

Peter Oosterman

Erg Fijn

C. Meijer

Schitterend ...goed emailcontact .. goede service

Inge Overmeire

Zeer goed, uitermate snelle levering, zelfs ruim vóór de betaling (bankoverschrijving) er kon zijn. Goede kwaliteit tuingaas.

Ben peters

Betrouwbaar behulpzaam echter de internet bestelling waarschijnlijk niet goedverpakt helft vd berksnippers overal verloren tot bij afhaalstation toe. DatDPD niet bezorgde kan men ze niet kwadelijk... Betrouwbaar behulpzaam echter de internet bestelling waarschijnlijk niet goedverpakt helft vd berksnippers overal verloren tot bij afhaalstation toe. DatDPD niet bezorgde kan men ze niet kwadelijk nemen Langeweg gedeeltelijk afgesloten

Saskia

Goede kwaliteit en nemen altijd de tijd voor je, ik kom er graag!

Ron Derks

Vind het niet juist dat dit via via gaat .waar nergens iets staat over de bezorgkosten, uiteindelijk komt het product van een andere handelaar waar ik alsnog ff €60,00 BEZORGKOSTEN MAG AFTIKKEN,... Vind het niet juist dat dit via via gaat .waar nergens iets staat over de bezorgkosten, uiteindelijk komt het product van een andere handelaar waar ik alsnog ff €60,00 BEZORGKOSTEN MAG AFTIKKEN, vervolgens komt DHL zijn afspraken niet na en heb ik mijn product veels te laat.