Praktijkgericht
8.2/10
Inhoud

Wat vond u van de trainer?

beetje snotterig (hij was verkouden), maar verder prima

prima (zelf geregeld)

Goed; prima inspiratiesessie

Wat vond u van de trainer?

Goed; enthousiast over het onderwerp en geeft voldoende voorbeelden.

prima

Sterke puntrn: innovatief, helder en duidelijk, goede verwachtingen geschept door de trainer. Verbeterpunt: Van trainer tot trainer:-): er zitten 4 soorten mensen in een groep: De... Sterke puntrn: innovatief, helder en duidelijk, goede verwachtingen geschept door de trainer. Verbeterpunt: Van trainer tot trainer:-): er zitten 4 soorten mensen in een groep: De resultaatgerichten, de ideeenspuiers, de logischen en de mensgerichten. Het meest ongeduldig is de resultaatgerichte: die hebben een doel nodig en een resultaat nodig. Daarna de ideeenspuiers, die hebben een verhaal nodig en tot slot de gedetailleerden en de mensgerichten. Begin een sectie in je training alstijd met eerst het doel te vermelden, dan een kort verhaal te vertellen over het onderwerp of een voorbeeld te geven en geef tot slot de details. Doordat ik wat voorbeelden zag op het scherm ging ik direct aan de slag met ChatGPT en was ik kwijt wat ook alweer het doel van de sectie was. Dus een tip is om het doel te geven en aan te geven dat er na het voorbeeld nog wat slides komen met nuttige informatie.

Wat vond u van de trainer?

Erg goed. duidelijk, kwam met persoonlijke voorbeelden en inspirerende adviezen.

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Was een eigen locatie, en niet een van de mooiste lokalen die we op de uni hebben. Daar kon de trainer niets aan doen.

Ik vond het een zeer informatieve training.

Wat vond u van de trainer?

Ik vond trainer zijn vak verstaan. Hij kon informatie duidelijk overbrengen en betrok de deelnemers. Ik zou hem zeker aanbevelen.

prima

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Dat was onze eigen locatie, dus gewoon goed.

Zeer goed en interessant

Leuk, enthousiast en betrokken

Onze eigen locatie

Leoni

Wat vond u van de trainer?

Ik vond zijn uitleg helder en kalm. Hij wist met enthousiasme over de mogelijkheden te vertellen.

goed

Attract Uitzendbureau

Erg fijn en duidelijk uitgelegd hoe ChatGPT werkt en hoe efficiënt het is. We hebben wat geoefend en wat goede voorbeelden gekregen.

Wat vond u van de trainer?

Hij praatte erg duidelijk en gaf je de ruimte om vragen te stellen. Hij vond het ook prima om in discussie te gaan over deze nieuwe tool.

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Goed! Het was op ons hoofdkantoor.

Wat vond u van de trainer?

Brengt informatie leuk, laat de groep deelnemen, erg goed gedaan

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Dat was ons eigen Hoofdkantoor, helemaal top