Praktijkgericht
8.2/10
Inhoud

AI & ChatGPT

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Op eigen kantoor, was goed.

Zeer goed

Moderne vacatureteksten schrijven

Wat vond u van de trainer?

Zeer bekwaam en verstand van de huidige markt en behoefte van de lezers vd tekst. Onderbouwd door cijfers. Het voordeel was natuurlijk dat ik een 1 op 1 training heb gehad.

nvt

Prima, technisch ging het niet helmaal goed, maar goed hersteld

AI-Chat GPT

Goed, mag iets inspirerender

Zorg en wonen glorieux

Grip op je werkweek

nvt

Grip op je werkweek

Een professionele trainer.

eigen locatie prima

Goed en erg interessant, erg fijn dat hij nog een slide heeft toegevoegd over onze waarde als designer vs AI en hoe wij skills zouden kunnen verbreden.

AI training

Wat vond u van de trainer?

Erg goed, hij heeft duidelijk het proces uitgelegd en op een leuke manier. En hij heeft heel veel tips gegeven hoe we als designer verder kunnen denken en hoe we AI zouden in kunnen zetten.

zelf geregeld.

Grip op je werk

Wat vond u van de trainer?

Hij hield iedereen er goed bij.
Alleen ontdekte ik toen ik terug kwam op kantoor dat de vraag/doel wat ik onder andere aangegeven had niet helemaal beantwoord is helaas.

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Was bij onszelf en dat was fijn.

Reactie Adwise Academy:

Beste,
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback, en de complimenten over onze trainer.
Beste,
Het spijt ons te horen dat een specifieke vraag van u niet volledig is beantwoord. Om ervoor te zorgen dat u de informatie krijgt die u nodig heeft, nemen we vandaag nog contact met u op. We willen graag samen met u deze vraag alsnog beantwoorden.
Nogmaals dank voor uw feedback. We streven ernaar om onze diensten continu te verbeteren en uw input helpt ons daar enorm bij.
Team Adwise Academy

Zeer goed: informatief en interactief. Training was goed toegespitst op ons werk.

Wat vond u van de trainer?

Zeer goed: inspirerend en kundig.

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Okay (maar de locatie was door ons zelf geregeld -dit was de beste zaal die beschikbaar was)

Leuke, interessante training, die goed aansloot bij de kennis van de deelnemers. Leuk dat er zowel tijd was voor theorie als oefenen in de praktijk.

Wat vond u van de trainer?

Leuke, enthousiaste trainer, met veel kennis over het onderwerp, maar ook eerlijk was als hij ergens geen antwoord op kon geven. Wist goed aan te sluiten bij de kennis van de deelnemers, en wist... Leuke, enthousiaste trainer, met veel kennis over het onderwerp, maar ook eerlijk was als hij ergens geen antwoord op kon geven. Wist goed aan te sluiten bij de kennis van de deelnemers, en wist steeds goed de vertaalslag te maken met het werkveld van zijn doelgroep.

Wat vond u van de locatie en de faciliteiten (indien van toepassing)?

Prima, misschien een iets grotere ruimte.

uitstekend

prima