Kevin

Top

Rob Kempe

Snelle service en prima geleverd

Heldere site

Ton Drenth

Een voor mij ouderwets bedrijf , klwnt is koning

duidelijk , mee denkend

ik zal het niet weten

Reactie AccuDienst.nl:

Super bedankt voor je geweldig mooie review, daar worden we blij van! 😄 Heel veel plezier van de accu en als er nog iets is dan staan er uiteraard graag voor je klaar! ^Pieter van MAPP

Joyce

Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Accu werd zwaar beschadigd geleverd, ik twijfel eraan of deze wel nieuw was. Besloten hem terug te sturen want ik wil zeker weten dat hij nieuw is.... Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Accu werd zwaar beschadigd geleverd, ik twijfel eraan of deze wel nieuw was. Besloten hem terug te sturen want ik wil zeker weten dat hij nieuw is. Vervolgens vertellen ze je alles en mag je kiezen welke vervoerder je neemt. Maar geven ze niet aan dat je bij bepaalde vervoerders geen accu mag vervoeren. Accu had gelekt onderweg ondanks deze goed verpakt was, dus ze wilde geen geld retour doen. Verder word er 0.0 mee gedacht over een oplossing en moet de klant het maar uitzoeken. Vind dat geen service. Voor mij de eerste en de laatste keer

Goed in zichzelf indekken

Bij terugsturen accu aangeven met welke bedrijven hij vervoerd mag worden.
Coulant zijn naar de klant en kijken naar oplossingen. Eventueel 50/50 geld uitkeren.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Joyce, we stellen je feedback op prijs. We leveren alleen nieuwe accu's dus ook de bij jou geleverde accu was geheel nieuw en prima bruikbaar. Maar uiteraard mag je altijd... Bedankt voor je review Joyce, we stellen je feedback op prijs. We leveren alleen nieuwe accu's dus ook de bij jou geleverde accu was geheel nieuw en prima bruikbaar. Maar uiteraard mag je altijd gebruik maken van de zichttermijn en een product terugsturen. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor het terugsturen. Daarbij kunnen we helpen door kosteloos juiste transportdopjes toe te sturen voor het terugsturen. Je hebt de accu echter met een ander soort transportdopjes teruggestuurd en is onderweg gaan lekken. De accu is hierdoor onbruikbaar geworden en kan zo de recycle-bak in. Natuurlijk hadden we het liever anders gezien maar wij kunnen hier niks aan doen. ^Pieter van MAPP

Van Diepenvelden

Minder tevreden dan voorheen of AccuDienst.nl; Stuk duurder geworden. Levertermijn niet zoals afgesproken.

Veel accu's op voorraad

Is helaas duurder aan het worden dan andere aanbieders. Toch besteld aangezien de levering altijd dik in orde was echter blijkt dit nu ook niet meer zo te zijn. Bezorgdienst had aangegeven om op dag... Is helaas duurder aan het worden dan andere aanbieders. Toch besteld aangezien de levering altijd dik in orde was echter blijkt dit nu ook niet meer zo te zijn. Bezorgdienst had aangegeven om op dag x tussen y en z te leveren maar dat werd eenzijdig verplaats naar een dag later: Reden, Ze konden het adres niet vinden..

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je feedback, we stellen het op prijs. We zijn nog steeds de goedkoopste of één van de goedkoopste met accu's. Al kan het natuurlijk voorkomen dat één specifiek model wel eens ergens... Bedankt voor je feedback, we stellen het op prijs. We zijn nog steeds de goedkoopste of één van de goedkoopste met accu's. Al kan het natuurlijk voorkomen dat één specifiek model wel eens ergens anders goedkoper is (door bijv. oude voorraad).
En onze excuses dat de accu een dag later is geleverd. Dat is niet leuk als je op een accu zit te wachten, dat snappen we helemaal. Als je ons in de toekomst nog een kans wilt geven dan maken we het goed met je! 💪 ^Pieter van MAPP

Vincent

Zijn gewoon een heel goed bedrijf

Bert-Jan

Prettig, snel en goed

Snelle verzending. Goede premium accu’s.

Eigenlijk niks. Nadat de accu bij het verzend proces kwijtgeraakt was, werd er dezelfde dag een vervangende accu gestuurd.

Noortje Pijnenburg

Uw Camper op Maat

Snel geleverd voor een scherpe prijs.

Zonder extra verzendkosten