Joyce

Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Accu werd zwaar beschadigd geleverd, ik twijfel eraan of deze wel nieuw was. Besloten hem terug te sturen want ik wil zeker weten dat hij nieuw is. Vervolgens vertellen ze je alles en mag je kiezen welke vervoerder je neemt. Maar geven ze niet aan dat je bij bepaalde vervoerders geen accu mag vervoeren. Accu had gelekt onderweg ondanks deze goed verpakt was, dus ze wilde geen geld retour doen. Verder word er 0.0 mee gedacht over een oplossing en moet de klant het maar uitzoeken. Vind dat geen service. Voor mij de eerste en de laatste keer

Goed in zichzelf indekken

Bij terugsturen accu aangeven met welke bedrijven hij vervoerd mag worden.
Coulant zijn naar de klant en kijken naar oplossingen. Eventueel 50/50 geld uitkeren.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Joyce, we stellen je feedback op prijs. We leveren alleen nieuwe accu's dus ook de bij jou geleverde accu was geheel nieuw en prima bruikbaar. Maar uiteraard mag je altijd gebruik maken van de zichttermijn en een product terugsturen. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor het terugsturen. Daarbij kunnen we helpen door kosteloos juiste transportdopjes toe te sturen voor het terugsturen. Je hebt de accu echter met een ander soort transportdopjes teruggestuurd en is onderweg gaan lekken. De accu is hierdoor onbruikbaar geworden en kan zo de recycle-bak in. Natuurlijk hadden we het liever anders gezien maar wij kunnen hier niks aan doen. ^Pieter van MAPP

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Accu auto