Hoe ervaar je de software waar we mee werken?
Hoe vind je onze reactiesnelheid?
Hoe ervaar je de samenwerking met ons?
Hoe vind je de deskundigheid van onze service?

Ph

Ik ben zeker tevreden. Geweldige team die altijd klaar staat om je te helpen.

Zeker een aanrader

Tevreden klant

Deskundige, vlotte en eerlijke boekhouder. Fijn dat alles mogelijk is en dat er op een moderne ipv ouderwetse manier wordt gewerkt. Je voelt je gehoord en begrepen, iets wat voor mij 50% meetelt bij... Deskundige, vlotte en eerlijke boekhouder. Fijn dat alles mogelijk is en dat er op een moderne ipv ouderwetse manier wordt gewerkt. Je voelt je gehoord en begrepen, iets wat voor mij 50% meetelt bij een goede boekhouder. Inhoudelijk ook zeer goed, nog nooit op een foutje of slordigheid kunnen betrappen! Tarief is eveneens goed, niet te laag waardoor je gaat twijfelen aan de betrouwbaarheid en kundigheid maar ook zeker niet te hoog!

Doorgaan zo!

Ik ben erg tevreden over Accloudant. De boekhouder staat altijd klaar en denkt graag mee. Ik vind het ook handig dat alles digitaal voor mij wordt bijgehouden.

Nvt

SHRZ Media

Top

Niks op te merken

Alpha Ventilatie bv

Deskundig, snel en altijd bereikbaar voor vragen en advies. Of het nou om fiscaal advies, administratie of om HR zaken gaat, bij Accloudant zit je altijd goed.

Tevens zeer geschikte...

Tevens zeer geschikte sparringspartner voor het automatiseren van gehele bedrijfsprocessen en alles wat daarbij komt kijken.

Geen.

Cor Multiservice

Na het zelf invullen van mijn belasting papieren kwam ik er achter dat dit niet voor leken geschikt was. De tijd dat dit kost en het bijhouden van alle inkomende en uitgaande facturen is voor een... Na het zelf invullen van mijn belasting papieren kwam ik er achter dat dit niet voor leken geschikt was. De tijd dat dit kost en het bijhouden van alle inkomende en uitgaande facturen is voor een beginnende ZZP'er niet tedoen. Toen ik besloot om een boekhouder te zoeken voor mijn belasting en administratie kwam ik terecht bij Accloudant. Tijdens een kennis making was er direct een klik met Marlon, en kon ik vertrouwd alles neerleggen bij Accloudant. De software de mensen gewoon een top bedrijf.

Overige punten of opmerkingen

Leuk en deskundigbedrijf waar je ook mee kan Sparren als er onduidelijkheden zijn

Filip Katić

Top niveau met betrekking tot boekhouding en sociale contacten zoals bepaalde vragen of onduidelijkheden. Personeel staat mij altijd netjes te woord en voel mij zeer gewaardeerd en betrokken bij... Top niveau met betrekking tot boekhouding en sociale contacten zoals bepaalde vragen of onduidelijkheden. Personeel staat mij altijd netjes te woord en voel mij zeer gewaardeerd en betrokken bij Accloudant!

n.v.t

Installatietechniek Ballin

Perfect

Overige punten of opmerkingen

Altijd goed geholpen met al mijn vragen/administratie

Autobedrijf Kemper B.V.

Super!

Overige punten of opmerkingen

Marlon houd onze administratie altijd goed bij