Informatie

Mark

Top geholpen super service

Vriendelijke en nette service
Verstand van zaken

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Vriendelijke mensen die de ruit op locatie komen vervangen. Hebben bij mijn auto netjes, zorgvuldig en snel gewerkt.

Momenteel schiet me niets te binnen

Ruitvervanging op lokatie.

Snelle opvolging van afspraken

Zo doorgaan met service verlenen

Zeer goede service en zeer vriendelijk personeel! erg tevreden over het resultaat

Goede service en duidelijk verhaal. Resultaat is goed en ben zeer tevreden

geen voor zover

dhr Jansen

Het bedrijf is uitstekend in wat ze doen, echte vakmensen. Het mooiste is dat ik mijn eigenrisico niet hoefde te betalen

Rechtstreekse afhandeling met mijn verzekeraar.
Gratis mobiele service en geen eigen risico betaald!

Ik beveel jullie bij iedereen aan!
ABC Autoglas bedankt!!!

Jan van der Weele

Uitstekend

Bedrijf is zeer snel en lost bij eventuele fouten de klacht zeer snel op. zeer klantgericht

Zo doorgaan

Bedreven organisatie die het er niet bij laat zitten en tegen de grote jongens van in de branche durft te concurreren.

Volharend, ook richting verzekeraars die normaal alleen maar oog hebben voor de grote spelers in deze branche.

Bewaak je beloftes en kom ze tijdig na, dan komt de score nog hoger uit.

Jolanda Ritzen

Klantvriendelijk bedrijf, dat zijn afspraken nakomt.

Goed, vriendelijk telefonisch contact om afspraak te maken. Komen bij je aan huis om nieuwe ruit te plaatsen. Wij hebben een automatische stand van de ruitenwissers, die aan gaan, zodra het regent.... Goed, vriendelijk telefonisch contact om afspraak te maken. Komen bij je aan huis om nieuwe ruit te plaatsen. Wij hebben een automatische stand van de ruitenwissers, die aan gaan, zodra het regent. Dit werd ook getest en was correct.

Nee.

Een nieuwe autoruit