Informatie

Ford

Centraal beheer Achmea

Niels

Uitstekende service!! Het eigen risico niet hoeven te betalen. Bedankt

Monteur was netjes optijd. Alles correct afgehandeld met mijn verzekeraar. Ga zo door!!

Volkswagen Golf

Ohra

JJ afbouw

Goede dag''
jullie hebben voor mij een nieuwe voorruit er in gezet.
24-SH-LP uit schijndel..de eerste keer de verkeerde ruit.... de 2e keer een goede ruit en die lekten water dat Goede dag''
jullie hebben voor mij een nieuwe voorruit er in gezet.
in de licht en regen sensor liep en stuk is gegaan......dus toen een 3e ruit er in geplaatst en die is GOED.
MAAR MIJN REGEN SENSOREN DOEN HET NIET MEER ( kapot .....stuk )
bij deze wat doen jullie met mijn defecte regen sensor die door jullie is stuk gegaan ???????????

ze waren netjes en fatsoenlijk

mijn regen sensoren maken ik heb mijn verzekering nog niet verwittigd hoop dat jullie dat op lossen

Mercedes C

verhoeven verzekeringen

joachim

Bij eerste bezoek waren de raamrubbers vergeten. Na t tweede bezoek waren de ruitenwissers verkeerd gemonteerd waardoor deze afgebroken zijn bij t eerste gebruik. Ook de binnenspiegel zat los. Door... Bij eerste bezoek waren de raamrubbers vergeten. Na t tweede bezoek waren de ruitenwissers verkeerd gemonteerd waardoor deze afgebroken zijn bij t eerste gebruik. Ook de binnenspiegel zat los. Door de ruitenwissers ontstond er een kras over de nieuwe voorruit.

Ruitenwissers vervangen. Echter zaten deze tijdens t rijden nog niet op de juiste manier gemonteerd. Bezoek aan de garage was noodzakelijk. Weer n ruitenwisser gebroken

Betere voorbereiding en controle nadien zouden handig zijn

BMW

OHRA

Visser

27 december 2016 kwamen ze mijn ruit vervangen, tussen 10 en 12 zouden ze er zijn, uiteindelijk waren ze er om 13:15.
Ruit zit erin, maar de beloofde ruitenwissers wacht ik nog steeds op.

Duidelijker aangeven wanneer je komt, en als je ruitenwissers belooft die ook leveren

Audi

Ohra

Kavelaars

Snelle en goede service!

Dat de eigen risico niet in de klant zijn rekening valt

Alles is prima verlopen en heb er niks op aan te merken

Seat leon

Zlm

Joost van Stratum

Snel geholpen bij een barst in mijn voorruit. Geen eigen risico betaald!

Goed en prettig geholpen door het team van ABC Autoglas. Onze auto had een grote barst in de voorruit en deze is kosteloos verholpen. Na het invullen van het formulier zijn mijn gegevens... Goed en prettig geholpen door het team van ABC Autoglas. Onze auto had een grote barst in de voorruit en deze is kosteloos verholpen. Na het invullen van het formulier zijn mijn gegevens gecontroleerd, afspraak ingepland en kreeg ik alles zwart op wit per email. Mijn voorruit is vervangen op mijn werk, ideaal. Top service! Ik zou ze van harte aanbevelen!

Peugot

Allsecur

Positief. Snelle en vakkundige medewerkers.

Pro actief. Duidelijke communicatie m.b.t. afspraak. Vakkundige medewerkers.

citroen

Dirkine Kosten

Goed, netjes

Doen wat ze zeggen

nee

Golf

waterman

Nieuwe voorruit..klasse!!

Werken zeer snel netjes en vakkundig

Nee

Citroƫn xara picasso

Verzekeringsmaatschappij

Van der Hooff via united consumers.