Elise Pattiwael, Axians

Ik heb een zeer goede ervaring met AB Sneltransport! Ik heb hen een keer moeten benaderen omdat een andere transporteur ons in de steek had gelaten. Supervriendelijk te woord gestaan en ze hebben... Ik heb een zeer goede ervaring met AB Sneltransport! Ik heb hen een keer moeten benaderen omdat een andere transporteur ons in de steek had gelaten. Supervriendelijk te woord gestaan en ze hebben het prima opgelost. Daarna nog een keer van hun diensten gebruik gemaakt en dat was ook prima in orde.

Bitasco

Goede service, duidelijke overzichten van zendingen die worden uitgevoerd.

De Graaf Logistics

Super betrouwbare partij als het gaat om spoedwerk! Heeft duidelijke tarieven en komt afspraken na!

Van der Kuyp's Machinefabriek BV

Goed, snel en netjes!

Annelies Mulders

We hadden vandaag een spoedzending en onze koerier was niet beschikbaar.
AB heeft het zeer snel en correct voor ons geregeld. Pakketje was ruim op tijd op de plaats van bestemming

BAHM Holland BV

AB sneltransport is een betrouwbare partner gebleken in alle onze transporten. Bij snelle levering tot geplande afspraken. Worden altijd nagekomen. De actie reactie tijden zijn uitmuntend te noemen.... AB sneltransport is een betrouwbare partner gebleken in alle onze transporten. Bij snelle levering tot geplande afspraken. Worden altijd nagekomen. De actie reactie tijden zijn uitmuntend te noemen. Nette chauffeurs, auto's, bussen, bak -en vrachtwagens.

W. Jansen

Nette chauffeurs, nette voertuigen, prettige samenwerking.