Vera Venray B.V.

Zwaar met de handen in het haar, wanhopig.
Onze vaste vervoerder laat ons in de steek, en boze klant dus.
Zoeken op internet, en uitkomen bij AB Sneltransport.
Totaal onbekende club...
Zwaar met de handen in het haar, wanhopig.
Onze vaste vervoerder laat ons in de steek, en boze klant dus.
Zoeken op internet, en uitkomen bij AB Sneltransport.
Totaal onbekende club voor ons, maar wat voor een service !!
Overnacht opgehaald, en einde morgen geleverd.
Top !!
Super bedankt voor jullie hulp.

Jeffrey Jansen
Vera Venray B.V.

Inmas Rotterdam

Wij hadden gisteren met spoed transport nodig, en hadden andere transporteurs benaderd maar die konden ons niet helpen. totdat wij een reactive kregen van AB Sneltransport die konden mij wel direct... Wij hadden gisteren met spoed transport nodig, en hadden andere transporteurs benaderd maar die konden ons niet helpen. totdat wij een reactive kregen van AB Sneltransport die konden mij wel direct helpen en snel ook.
de chauffeur die kwam was ook aardig en vriendelijk en geduldig, en alles is goed afgeleverd en getekent.
dus het kon niet beter vandaar dat wij jullie 5 sterren geven.

Ze reageren altijd heel snel en komen ook snel met een oplossing. Fijn bedrijf om mee te werken.

Goeie snelle service, aangegeven levering om 08.30 bij ons op de zaak te hebben en dat was ook zo, het transport aanvragen ging erg snel, gevraagd om gegevens op de mail te zetten, 2 minuten later... Goeie snelle service, aangegeven levering om 08.30 bij ons op de zaak te hebben en dat was ook zo, het transport aanvragen ging erg snel, gevraagd om gegevens op de mail te zetten, 2 minuten later een bevestiging!