Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Sandra Donker Duyvis

Wij hebben zeer goede ervaringen met Jaap Breunesse en zijn collega Maaike. Ons appartement is heel snel verhuurd. Hij is komen kijken, heel prettig gesprek gehad waarin hij alles duidelijk uitlegt.... Wij hebben zeer goede ervaringen met Jaap Breunesse en zijn collega Maaike. Ons appartement is heel snel verhuurd. Hij is komen kijken, heel prettig gesprek gehad waarin hij alles duidelijk uitlegt. De potentiële huurders krijgen eerst een vragenlijst zodat hij weet wat zij zoeken en of dat bij ons past en of er dan een match is. Hij denkt mee, is eerlijk en aan alles is te merken dat hij weet waar hij het over heeft. Ik kan Jaap en Maaike echt aanbevelen. Super bedankt voor de fijne samenwerking! Erik & Sandra

Professioneel, eerlijk, vriendelijk, denkt mee in oplossingen, snel en adequaat.

Specifieke medewerker

Ook alle lof voor Maaike!

Tessa

Snel geschikte huurder gevonden

Juridische kennis, snelle communicatie

Ingeborg Tijhuis

Na op de website veel lovende kritieken gelezen te hebben, heb ik besloten in zee te gaan met Jaap Breunesse van 123Wonen 't Gooi. Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij deze lovende kritieken.... Na op de website veel lovende kritieken gelezen te hebben, heb ik besloten in zee te gaan met Jaap Breunesse van 123Wonen 't Gooi. Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij deze lovende kritieken. Jaap had binnen 1 dag al leuke, serieuze gegadigden en verhuur van mijn appartement en alle zaken daarom heen waren een week later naar alle tevredenheid geregeld. Snel, efficient en reuze vriendelijk!

Zie hier boven.

Geen.

Oleksandr

Our communication with 123Wonen and Jaap Breunesse was smooth and comfortable. We found an apartment that suits our needs really fast. It was a perfect experience!

Ease of communication, prompt responses, professionalism

N/A

Latten

Louter goede ervaringen de afgelopen 3 jaren

Zeer klantgericht, echt luisteren, zeer goede marktkennis, oprechte betrokkenheid, flexibel

P.

Snelle communicatie, correcte be- en afhandeling, vriendelijke omgang. Al met al fijn zaken doen.

Snelheid, communicatie

n.v.t.

Marije

Very punctual colleague Martin! Happy with you!

Manager Martin Houtzager is a great person who is always willing to help!

na

Martin Houtzager

Sam

Uitstekende service en goede resultaten!

Goed bereikbaar, goed advies, veel kandidaten, grondige scan. Dus betrouwbare huurders.

Robbert

Jaap van 123Wonen 't Gooi helpt mij met het technisch en financieel beheer van een aantal appartementen en het vinden van nieuwe huurders indien nodig. Jaap is een bijzonder kundige makelaar:... Jaap van 123Wonen 't Gooi helpt mij met het technisch en financieel beheer van een aantal appartementen en het vinden van nieuwe huurders indien nodig. Jaap is een bijzonder kundige makelaar: heldere communicatie, professioneel advies, een man van zijn woord, en alles gebeurt altijd in goed overleg. De dienstverlening van 123Wonen bevalt ook goed. Zo nemen zij bijvoorbeeld actief contact op met huurders bij een betalingsachterstand, sturen ze maandelijks nette financiële overzichten, en ook met de jaarlijkse huurprijsindexering brengen ze actief een advies uit aan mij als verhuurder.

Goede, snelle communicatie. Professionele dienstverlening voor kleine en grote vastgoedbezitters. Eerlijke prijzen.

Vooralsnog geen.

Esther Oostveen

Zeer tevreden; door de persoonlijke en zeer vriendelijke benadering, fijne communicatie en snelheid waarmee een huurder gevonden werd. Wij hebben ons huis inmiddels twee keer succesvol verhuurd via... Zeer tevreden; door de persoonlijke en zeer vriendelijke benadering, fijne communicatie en snelheid waarmee een huurder gevonden werd. Wij hebben ons huis inmiddels twee keer succesvol verhuurd via 123wonen Het Gooi en zouden het zonder twijfel direct weer via hen doen.

Accuraat, persoonlijke benadering, altijd snel schakelen en goede bereikbaarheid.