Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Zafer

Al gelijk proef je proffesionaliteit en deskundigheid in het vak! Jaap, zeer vriendelijk en meedenkend! Succes behaald binnen korte tijd en altijd in contact over de ontwikkeling! Makelaar van deze... Al gelijk proef je proffesionaliteit en deskundigheid in het vak! Jaap, zeer vriendelijk en meedenkend! Succes behaald binnen korte tijd en altijd in contact over de ontwikkeling! Makelaar van deze tijd! Bedankt Jaap!!

Assertief, professioneel, service gericht!

Geen!

Jaap! bedankt!!

Dhr. de Jongh

123Wonen Hilversum heeft ons werkelijk fantastisch begeleid in het totale verhuurproces

Ja zeker, de assertiviteit, creativiteit en de correctheid van dit bedrijf.

Wij zouden geen verbeter punten weten.

Specifieke medewerker

Ja zeker in dit geval Dhr. Breunesse.

Eva

Ik heb Jaap gevonden via Google. Zijn site en beschrijving van werkzaamheden spraken me meteen aan. Middels een kort en snel formulier heb ik mijn gegevens doorgestuurd. De volgende ochtend werd ik... Ik heb Jaap gevonden via Google. Zijn site en beschrijving van werkzaamheden spraken me meteen aan. Middels een kort en snel formulier heb ik mijn gegevens doorgestuurd. De volgende ochtend werd ik al netjes gebeld om verder kennis te maken, de mogelijkheden en mijn wensen te bespreken. Super fijn!
De week erop hadden we onze eerste afspraak en heeft Jaap transparant, eenvoudig en met veel geduld mij de hele procedure uitgelegd. Ik wist meteen dat ik (en mijn mooie appartement) in goede handen waren. Ik bleef achter met heldere stappen, duidelijke informatiemap en tijd om na te denken. Zonder ook maar met nog een andere makelaar te spreken ben ik meteen in zee gegaan met Jaap - en wat een goede keuze! Binnen 2 weken hadden we een super geschikte huurder en was de bezichtiging geregeld. Dankzij zijn expertise in verhuur aan expats was het meteen een match. De servicegerichtheid, aandacht en kennis die Jaap heeft is echt geweldig. Hij denkt met je mee, wanneer iets niet goed voelt zal hij niet aandringen en dan hanteert hij ook nog 'no cure no pay' policy. 'Ik ga met uw huis om alsof het de mijne is' zei Jaap en dat heeft hij zeker waar gemaakt, ontzettend bedankt :)

Snel, Accuraat, Professioneel, Servicegericht, Bekwaam, Deskundig, Proactief

Geen verbeterpunten!

Boos Mary

Wij zijn zeer tevreden over de heer Breunesse van het Gooi.

Snelle actie /prettig contact/adekwaat/plezierige omgang/ houdt zich aan de afspraken.

geen verbeter punten; gewoon zo blijven.

de heer Jaap Breunesse

Zeer snelle en ter zake doende informatie over beschikbaarheid van huurwoningen.

No nonsens, geen onnodige kosten voor de huurder en transparant over de service.

Duidelijker onderscheid over beschikbare woningen: inmiddels verhuurde woningen op de website markeren als ''verhuurd'' en nog beschikbare woningen markeren als ''beschikbaar''

Specifieke medewerker

Jaap Breunisse is een geweldige bemiddelaar! Veel dank voor het vertrouwen.

mr P.L. van Tilburg

Ik wil 123 feliciteren met Jaap Breunesse die ik heb leren kennen als een vakkundig en behulpzaam tussenpersoon.

Zijn kracht is zijn permanente inzet om alles goed te doen.
w.g. mr P.L. van Tilburg

Herman Meijburg

Ik maakte ditmaal gebruik van de diensten van vestiging Gooi. Mijn ervaring met de medewerker, de heer Breunesse, waren zeer positief.

Belangstellend, adequaat reagerend, kennis van zaken..

Geen.

Specifieke medewerker

Compliment aan het adres van de heer Breunesse.

AM van Loenen van Klaarwater

Uitstekend

op tijd op afspraken / snelle reacties / goede communicatie / fatsoenlijke kandidaten / correct papierwerk

S. Amiri

Uitmuntend!

Persoonlijk, Vertrouwelijk, Meedenkend, Oplossingsgericht, Commercieel

J. Vos

Zeer prettig contact met Jaap Breunesse.

Mijn huis was binnen 1 maand verhuurd aan keurige mensen. Hr. Breunesse hield zeer consequent contact met zowel de huurders als met mij als verhuurder. Bij een administratief probleem heeft hij veel... Mijn huis was binnen 1 maand verhuurd aan keurige mensen. Hr. Breunesse hield zeer consequent contact met zowel de huurders als met mij als verhuurder. Bij een administratief probleem heeft hij veel tijd besteed om dit duidelijk te krijgen en op te lossen.

Ik heb geen opmerkingen.

Jaap Breunesse.