Juridische kennis

In een woord top!

Snel geholpen, vriendelijke dames

Sylvia, Yoni en Anne-Marie

Schaufeli

Huurwoning verkregen door bemiddeling 123.

Positief, snel reageren, vriendelijk en meedenken.

Ga zo door.

Yoni is een topper.

Geert Maris

Uitstekend!!! Heel blij met hun adviezen

Erg snel in hun reacties én procesmatig heel sterk (loopt van start tot einde heel soepel en gecontroleerd)

Sorry, ik kan niets bedenken

Specifieke medewerker

Sylvia: ontzettend bedankt voor al jouw harde werken … zowel overdag als savonds en in de weekenden

Verhuurder

snelle reactie

Yoni

Davy Braakman

Erg goed!

Vriendelijk, duidelijke communicatie en betrouwbaarheid

Specifieke medewerker

Ik vind dat alle medewerkers mij goed geholpen en ondersteund hebben.

robin Vlug

Snelle en professionele communicatie, duidelijke afspraken

Snel reageren en duidelijke antwoorden

Beperkingen in huurcontract eerder melden bv geen rokers

Sylvia

Schouten

Vanaf de bezichtiging tot de afronding was er een goede en vaak snelle follow up.

Specifiek deze vestiging in Apeldoorn heeft een goede betrokkenheid en communicatie met geïnteresserden. Andere vestigingen mogen soms wel wat beter reageren.

In het algemeen moest ik bij iedere interesse in een woning en bij iedere vestigin, opnieuw dat online formulier invullen. Daarna volgde dan een mail waarin exact dezelfde gegevens weer worden... In het algemeen moest ik bij iedere interesse in een woning en bij iedere vestigin, opnieuw dat online formulier invullen. Daarna volgde dan een mail waarin exact dezelfde gegevens weer worden gevraagd. Dat zou toch niet nodig hoeven zijn. In de e-mail communicatie weet je niet (altijd) wie je contaxtpersoon is vanwege een algemene signature. Ook dit feedback formulier verplicht je om optionele velden in te vullen of te waarderen en heeft geen optie tot 'geen mening' of 'nvt'.

Nvt

Brouwers

Verhuur woning

Vriendelijk en goede communicatie

Misschien extra opletten of de verhuurprijs nog goed is als de tijd dringt. Nu zelf actie moeten ondernemen. Daarna wel meteen veel kandidaten, dus het voelde een beetje of we vergeten waren. Maar... Misschien extra opletten of de verhuurprijs nog goed is als de tijd dringt. Nu zelf actie moeten ondernemen. Daarna wel meteen veel kandidaten, dus het voelde een beetje of we vergeten waren. Maar geen idee of dit ook zo was.

Ik denk verschillende medewerkers

Ronald

Heel erg tevreden met de service van 123wonen! De begeleiding en openheid werd zeer gewaardeerd. Een super mooie woning heb ik kunnen krijgen via dit bedrijf. Bedankt 123wonen!

Begeleiding, service

Alle drie de dames