Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Vastgoed

Heren hebben verstand van vastgoed. Eindelijk een bedrijf welke het begrijpt.

Zeer snelle Top huurders.

Niks

Dhr Steenbergen

A.C. van Schoonhoven

Alles verliep prima, duidelijke uitleg over het verloop, snelle reactie op vragen per e-mail. Zal zeker een volgende keer weer bij 123wonen aankloppen.

snelheid van antwoorden/reageren

op dit moment niet.

Specifieke medewerker

Met meerdere medewerkers contact gehad, allen prima

Inge Kruidhof

Wij verhuren al jaren naar tevredenheid via de vestiging in Apeldoorn. Prettige communicatie en betrouwbare screening van de kandidaten.

Zoekers worden snel op de hoogte gehouden van nieuw aanbod

Specifieke medewerker

Heleen Konijnenberg pakt het steeds weer voortvarend én met resultaat aan!

S. Blokpoel

Ik heb in de periode 2015-2017 driemaal een huurder gevonden voor mijn appartement via 123Wonen. Daarin ben ik deskundig en vriendelijk geholpen.

Meedenken met specifieke situatie; niet vasthouden aan de standaardvoorwaarden/stappen, maar meedenken om het op andere manier in orde te maken. Samenwerking met 365Beheer om huur te innen en... Meedenken met specifieke situatie; niet vasthouden aan de standaardvoorwaarden/stappen, maar meedenken om het op andere manier in orde te maken. Samenwerking met 365Beheer om huur te innen en eventueel ook beheer te doen van verhuurde object. Screening en advies van mogelijke huurders.

Tijdens het proces van verhuren nog meer in contact blijven met updates/processtappen/informatie, en zorgen dat of 1 medewerker het object doet, óf anderen ook dezelfde informatie/afspraken kennen... Tijdens het proces van verhuren nog meer in contact blijven met updates/processtappen/informatie, en zorgen dat of 1 medewerker het object doet, óf anderen ook dezelfde informatie/afspraken kennen (was niet slecht, maar kon nog wat beter).

S. Dallinga

Vriendelijk en vakkundig! De dames proberen gelijk een goede huurwoning te vinden die bij je past.

Betrokken bij de verhuur van een woning

Marcel

Uitstekend en snel verhuren mijn woning in Nederland al jaren.

Snelheid van een huurder vinden en het natrekken van zijn/haar achtergrond

Specifieke medewerker

Denk allemaal die hier werken en mij te woord hebben gestaan

Er worden soms huurders gestuurd waar we niet om hebben gevraagd.
B.v. een gezin terwijl wij 1 huurder zoeken.

6x heeft 123 wonen de verhuur van mijn woning met succes gedaan

Zeilstra

123 Wonen

Verbeterpunt zou zijn, om eea in kaart te brengen NADAT zij iets voor mij hebben kunnen betekenen.
Deze mail kwam twee dagen na mijn opdracht aan hen binnen.....

De waardes MOEST...
Deze mail kwam twee dagen na mijn opdracht aan hen binnen.....

De waardes MOEST ik invullen, dus alles in gefingeerd!!!!

Kamil Arslaner

Goed.

Wat betreft de uitstraling van locatie/pand mag het wel beter naar mijn mening.