Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Van Alphen

Goede menselijke verhuurmakelaar

Nemen verhuurder en huurder serieus, zijn menselijk en servicegericht. Veel ervaring met de markt, nemen gelukkig niet te veel risico’s qua prijsschatting en hadden snel een huurder gevonden.

Liever meer rustig vooraf bespreken dan met huurders erbij maar dat kwam ook door het lastminute gedoe dus lag ook aan de situatie.

Specifieke medewerker

Paul en Barbara zijn beide top

Van

Zeer fijne ervaring met dit bedrijf. De communicatie verliep goed en alles is erg goed geregeld.

Snelle communicatie, professioneel, klantvriendelijk, duidelijke afspraken, veel kennis van de markt

Geen!

Paul en Barbara

Alicja piatek

Professionele service. Alles werd zeer snel geregeld. Erg leuk.

Sympathiek en aardig

Nei

het hele bedrijf

Anouk

Hele positieve ervaring met dit bedrijf en ik raadt deze organisatie zeker aan bij anderen. De hele traject is vlekkeloos en snel verlopen.

Snelle en heldere communicatie. Zeer betrouwbaar, komen afspraken na.

Blijf vooral zo doorgaan.

Paul Sint

Hessel

Goede ervaring met het verhuurproces van mijn appartement.

Communicatie

Specifieke medewerker

Paul en Barbara (Amstelveen)

Jacky

Álle reviews over Paul en Barbara kan ik alleen maar beamen! Vanaf het eerste moment voelde het contact vertrouwd!
Je kunt het gehele proces aan ze overlaten, van begin tot eind word je...
Je kunt het gehele proces aan ze overlaten, van begin tot eind word je begeleid. Het contact is heel persoonlijk, ze reageren direct, zijn zeer behulpzaam en denken oprecht met je mee. Ze werken zeer professioneel en voegen de daad bij het woord. Ik kan geen minpuntje bedenken. Ze zijn absoluut een aanrader!!

Professioneel, vakkundig, persoonlijk, vriendelijk, daadkrachtig en secuur.

Geen verbeterpunten, blijf zo doorgaan.

Specifieke medewerker

Dankjewel, Barbara en Paul! Voor alle goede zorgen, voor het geduld, voor het wegnemen van zorgen, voor het gevoel dat jullie er voor ons zijn, dank voor alles!

Mevrouw Van Asperen

Zeer prettig in de communicatie, goede kennis van de markt en een vakkundige en professionele aanpak.

Voornamelijk de communicatie

Barbara en Paul

Charbel

Very easy to work with, rented out our property very quickly with minimal effort on our end

Lots of connections

None

Paul was very friendly

L

Helemaal blij mee!

Duidelijke en snelle communicatie. Dingen worden vlot opgepakt.

Geen!

Specifieke medewerker

Ik heb heel fijn contact gehad met Barbara. Ze legt alles duidelijk uit, pakt alles snel op en was zelfs in de late uurtjes nog bereikbaar.

Jacobien

Wij hebben via 123wonen ons huis verhuurd. Erg goed geholpen, duidelijke communicatie en snelle reacties. Ons huis is snel verhuurd.

Snelle communicatie, duidelijke afspraken.

Nee

Paul Sint