Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Daniël van den Berg

Zeer goed, betrouwbaar en adequaat

Snelle en volledige service, denken mee, investeren veel tijd in klanten vooraf en dus kostenloos.

Op het moment geen

Specifieke medewerker

Paul Sint heeft goed de tijd genomen om ons in te lichten over 123Wonen en de markt in het algemeen. Geeft realistisch beeld. Barbara van het kantoor is goed bereikbaar, maakt goede foto‘s en... Paul Sint heeft goed de tijd genomen om ons in te lichten over 123Wonen en de markt in het algemeen. Geeft realistisch beeld. Barbara van het kantoor is goed bereikbaar, maakt goede foto‘s en reageert zeer adequaat op benodigde verzoeken. Beiden zijn vriendelijk, maar blijven realistisch en doen asn verwachtingsmanagement.

janhein wijers

Midden in de corona piek binnen 2 weken werd mijn appartement verhuurd

Ze zaten er bovenop. Erg actief en hadden een goede inschatting van een courante verhuur prijs. Een vriendelijk professionele benadering.

Alleen hadden de huurders het al aangeschafte koffie zet apparaat niet nodig ?.

Specifieke medewerker

Zij weten het beiden wel?

123Wonen Amstelveen

Uitstekend!

Eerlijk, betrouwbare en vlotte afhandeling

Specifieke medewerker

Barbara en Paul bedankt voor deze mooie stek!

Michael Pronk

Hier kan ik kort over zijn: erg tevreden!

Vriendelijk, betrokken, meedenken en snelle communicatie

Kan niet iets verzinnen

Paul Sint

MartijnEggens

Zeer kundig, goede kennis en over alle zaken die met verhuur te maken hebben

Neemt de tijd voor alle wensen die ik als verhuurder zou willen. Zoekt alles tot in de puntjes uit.

Kan ze echt niet bedenken

Specifieke medewerker

Paul en Barbera werken goed samen met elkaar en vullen elkaar aan waar nodig.

Alles was perfect geregeld, dus zeer tevreden

Snelle reactietijd

Barbara en Paul

G.J Veerkamp

Heel positief

goede communicatie. afspraken worden altijd nagekomen.klantvriendelijk

Paul Sint

Ernst Groenteman

123Wonen Amstelveen heeft ons geholpen met het zoeken van een huurder voor een appartement. Dat hebben ze GEWELDIG gedaan. Zeer snel, professioneel en prettig en klantgericht ! Vanaf het eerste... 123Wonen Amstelveen heeft ons geholpen met het zoeken van een huurder voor een appartement. Dat hebben ze GEWELDIG gedaan. Zeer snel, professioneel en prettig en klantgericht ! Vanaf het eerste contact dat ik zocht op de website tot dat de huurder echt is ingetrokken was een doorlooptijd van ruim 2 weken ! Geweldig ! Het contact met het team van 123Wonen en de snelheid van opvolging zijn uitstekend. En het zijn leuke mensen !

Zeer klantgericht, snelle doorlooptijd en follow up van gemaakte afspraken en een super strak en klantgericht proces. Ook heel duidelijk en prettig richting de potentiële huurders. Uitstekende... Zeer klantgericht, snelle doorlooptijd en follow up van gemaakte afspraken en een super strak en klantgericht proces. Ook heel duidelijk en prettig richting de potentiële huurders. Uitstekende bereikbaarheid en communicatie !TOP !
Een voorbeeld hoe dienstverleners moeten werken !

Geen !

Specifieke medewerker

Zowel Paul Sint als Barbara MacDonald zijn allebei top dienstverleners en leuke en prettige mensen om mee te werken !

Goede ervaring

Prettig, snel, accuraat en vakkundig

Barbera en Paul

Martijn Eggens

Goede duidelijke communicatie, goede kwaliteit van hun werk... prettig contact met Paul. Zeer kundig... heb ze aanbevolen bij vrienden..

Snelle reactie op zowel bellen en mailen

Paul gedreven en punctueel