Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Paul en Sandra

123Wonen heeft ons een perfecte dienstverlening geleverd. Binnen één week betrouwbare huurders en we zijn compleet ontzorgd qua contracten e.d. Michel Immink van locatie Tilburg geven we een dikke... 123Wonen heeft ons een perfecte dienstverlening geleverd. Binnen één week betrouwbare huurders en we zijn compleet ontzorgd qua contracten e.d. Michel Immink van locatie Tilburg geven we een dikke pluim. Paul en Sandra

Communicatie, persoonlijk contact, presentatie op de website, snelheid en nauwkeurigheid van handelen.

Ik zou geen enkel verbeterpunt of tips kunnen noemen

Specifieke medewerker

Michel Immink geven wij graag een compliment; vriendelijk en ter zake kundig. Komt zijn afspraken exact na.

Yu

Very professional

personalized

M.Simsek

Goede persoonlijke contact

snel in service

Michel Immink

Michel heeft ons uitstekend geadviseerd bij de aankoop en verhuur van ons appartement. Het selecteren van de meest geschikte huurder verliep erg vlot en prettig, evenals de afhandeling van al het... Michel heeft ons uitstekend geadviseerd bij de aankoop en verhuur van ons appartement. Het selecteren van de meest geschikte huurder verliep erg vlot en prettig, evenals de afhandeling van al het noodzakelijke papierwerk. Verhuren van een appartement wordt op deze manier heel makkelijk en zonder zorgen.

Alles is goed georganiseerd. Michel is rustig en betrouwbaar, neemt echt de tijd voor je, denkt vanuit de behoefte van de klant. Een aanrader dus!

Ga zo door!

Theo

Alleen maar positief Behulpzaam

Snelle reactie tijd.

Kan zo niet benoemen

Michel

Rene Davidse

In Tilburg in zee gegaan met 123wonen.
In Tilburg in zee gegaan met 123wonen.
Michel is zeer plezierig in de omgang, verbindend en zeer ter zake kundig. Het lukte hem om snel contacten te leggen met huurders en heeft deze overeenkomst vakkundig begeleid.

Vakinhoudelijk en juridisch zeer kundig. Vriendelijk in omgang en kordaat.

Specifieke medewerker

Michel heeft me heel goed en plezierig geholpen. Ik hoop lang met hem zaken te mogen doen.

Erg goed.

Correcte en snelle reacties en afhandelingen. Zeer profesioneel.

Michel immink

Laura de Wit

Verhuur appartement

Vriendelijkheid, snel en makkelijk contact, komt afspraken na.

Nee

Michel immink

Bernard

Perfecte service, duidelijke afspraken

Snel reageren op vragen en goed advies

Nvt

Lia van Lent

Zeer tevreden hoe ik geholpen ben bij het vinden van nieuwe huurders voor mijn appartement door Michel Immink.
Een fijn en duidelijk gesprek over mijn wensen.
Binnen een week kon ik...
Een fijn en duidelijk gesprek over mijn wensen.
Binnen een week kon ik kiezen uit 6 huurders, bij mijn keus werd ik goed geadviseerd.
Door omstandigheden kon ik niet bij de sleuteloverdracht zijn. Dit heeft Michel voor mij gedaan.
Ook de huurders hebben alles als zeer prettig ervaren.

Zeer klant vriendelijk en deskundig.
Goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vragen.

Ga zo door

Specifieke medewerker

Michel Immink ik doe de volgende keer weer zaken met je.