Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Monique

Prettig persoonlijk contact tijdens het hele proces. Er wordt adequaat en snel gereageerd op vragen. Gaan grondig te werk in het screenen, er wordt meegedacht en adviezen gegeven. Aanbod van... Prettig persoonlijk contact tijdens het hele proces. Er wordt adequaat en snel gereageerd op vragen. Gaan grondig te werk in het screenen, er wordt meegedacht en adviezen gegeven. Aanbod van diensten 123wonen is groot, indien gewenst kan de verhuurder alles uit handen genomen worden.

Specifieke medewerker

Tijdens het hele proces zeer prettig begeleid door Joep Hermens, verhuurmakelaar 123wonen Limburg. Reageert snel op emails, staat altijd voor je klaar, geen 9 tot 5-mentaliteit.

neen

neen

Specifieke medewerker

Carlo Cornelissen

J. Mensah

Zeer tevreden.

Ramon Raes, een dikke 10!

VRchitecture

Mijn ervaring is uitstekend. Het oppakken van de aanvraag was vrijwel direct in tegenstelling tot de concurrenten. Daarnaast is alles naar behoren uitgevoerd.

Ramon Raes heeft alles uitstekend opgepakt, snel gereageerd en ervoor gezorgd dat binnen twee weken alles goed geregeld en het appartement verhuurt was.

P.J.M. Custers

Zeer tevreden over de contacten en de afhandeling.

zowel Ramon Raes als Ruben Rutten, bedankt voor de zeer professionele en vriendelijke dienstverlening.

J.Wetsels

Zeer tevreden

Ruben

Lwmm Reisinger

Uitstekende ervaring.

Ga zo door.

Ruben Rutten bezonder goede medewerker heeft ons tot nu toe schitterend begeleid.

Deskundig behulpzaam top!

Ramon en Ruben zijn top!

Uitstekend

Zou ik niet weten

Ja, Ramon natuurlijk. We werken al zo lang samen en hij neemt me zoveel zorgen af.
Maar natuurlijk ook Ruben en Vivy.