Juridische kennis
Website
8.2/10
Reactietijd email

Marina & Mark

Deskundig en betrouwbaar bedrijf. Contact verloopt soepel en verhuurmakelaar denkt mee.

Specifieke medewerker

Margeet Bloemen heeft ons geholpen bij het verhuren van onze woning in Rijswijk. Wij gaan tijdelijk op reis en Margreet had binnen mum van tijd een huurder. Ze is goed bereikbaar via mail en... Margeet Bloemen heeft ons geholpen bij het verhuren van onze woning in Rijswijk. Wij gaan tijdelijk op reis en Margreet had binnen mum van tijd een huurder. Ze is goed bereikbaar via mail en telefoon. Ze is vriendelijk en toegankelijk. Complimenten!

Mailing en afspraken werden correct nagekomen.

Alles wordt duidelijk en rustig uitgelegd;
De tijd en aandacht is een sterk punt; zeer belangrijk

Goede Feedback

Vooral zo doorgaan.

Specifieke medewerker

Margreet Bloemen complimenten voor jou ga zo door!
Fijne samenwerking.

E. van Tilburg

Oplossings-, klant- en resultaatgericht!

Specifieke medewerker

Margriet Bloemen (Den Haag) krijgt van ons een dik compliment voor haar enthousiasme, vriendelijkheid, kennis en bevlogenheid.

Dirk Korbijn, RIjswijk (z-h)

Weet het niet voor de rest van Nederland maar afd. Rijswijk is een topper.
Margreet Bloemen is echt een kanjer. Trekt alles en iedereen na. Verdient echr een pluim van de directie.

Zie hier boven

Misschien meer Margreet Bloemen's

MARGREET BLOEMEN. Echt in diest houden. Topper

Trudy Kunz Journalistieke Producties

Top! Na een ruime ervaring met andere makelaars had ik voor het eerst met een mens van vlees en bloed te maken. Zij voelde mijn wensen haarfijn aan en bezorgde me in no time de perfecte huurster. Ik... Top! Na een ruime ervaring met andere makelaars had ik voor het eerst met een mens van vlees en bloed te maken. Zij voelde mijn wensen haarfijn aan en bezorgde me in no time de perfecte huurster. Ik ga voortaan alleen nog maar met haar in zee.

Goed kunnen luisteren naar de wensen van de verhuurder. Heldere informatie over de mogelijkheden.

Mevrouw Bloemen!

Rijswijk , behandeld door Norbert en Margreet.

Ga zo door!Alles verliep duidelijk en vlot.

Jaaaahhhh........
Norbert, we hadden gelijk een goed en vertrouwd gevoel bij hem!!!
En...... Margreet een toppertje!!! (Rijswijk) wat een fijne mensen :-)!!!

I was very satisfied with 123wonen and would reccommend it to a friend for sure.

The photos on the website didn't show all the potential of the house. It would be advisable to have better quality pictures of the properties to attract potential renters.

Nard was very helpful, he answered all of our questions and make the renting process go smoothly.

Enthousiaste verhuurmakelaar, die de woning in zeer korte tijd, heeft aangeboden aan een nieuwe huurder.

Geen uniformiteit in huurcontract templates, inspectierapport, sleutelkaart etc. (vergelijk Rotterdam en Den Haag). Formuleer met een checklist met welke diensten jullie de contacten en nazorg... Geen uniformiteit in huurcontract templates, inspectierapport, sleutelkaart etc. (vergelijk Rotterdam en Den Haag). Formuleer met een checklist met welke diensten jullie de contacten en nazorg regelen.
Ik was verbaasd dat de huurpenningen al geïnd waren voordat de huurcontracten getekend waren. Dit lijkt mij juridisch niet helemaal juist.

Prima vakkundig en klantvriendelijk bedrijf!

Verhuurder kan nog beter op de hoogte gehouden worden over stand van zaken bezichtigingen en reacties.

Voorheen verhuurde wij de woning via Direct Wonen, echter Direct Wonen bemiddeld alleen nog maar. 123Wonen bemiddeld, maar doen ook alle andere zaken. Service bij 123Wonen is prima en zo ook de... Voorheen verhuurde wij de woning via Direct Wonen, echter Direct Wonen bemiddeld alleen nog maar. 123Wonen bemiddeld, maar doen ook alle andere zaken. Service bij 123Wonen is prima en zo ook de prijs.