Juridische kennis

Gelijk aan werk

Weet niet

Alle medewerkers

robin Vlug

Snelle en professionele communicatie, duidelijke afspraken

Snel reageren en duidelijke antwoorden

Beperkingen in huurcontract eerder melden bv geen rokers

Sylvia

Schouten

Vanaf de bezichtiging tot de afronding was er een goede en vaak snelle follow up.

Specifiek deze vestiging in Apeldoorn heeft een goede betrokkenheid en communicatie met geïnteresserden. Andere vestigingen mogen soms wel wat beter reageren.

In het algemeen moest ik bij iedere interesse in een woning en bij iedere vestigin, opnieuw dat online formulier invullen. Daarna volgde dan een mail waarin exact dezelfde gegevens weer worden... In het algemeen moest ik bij iedere interesse in een woning en bij iedere vestigin, opnieuw dat online formulier invullen. Daarna volgde dan een mail waarin exact dezelfde gegevens weer worden gevraagd. Dat zou toch niet nodig hoeven zijn. In de e-mail communicatie weet je niet (altijd) wie je contaxtpersoon is vanwege een algemene signature. Ook dit feedback formulier verplicht je om optionele velden in te vullen of te waarderen en heeft geen optie tot 'geen mening' of 'nvt'.

Nvt

Jacky

Álle reviews over Paul en Barbara kan ik alleen maar beamen! Vanaf het eerste moment voelde het contact vertrouwd!
Je kunt het gehele proces aan ze overlaten, van begin tot eind word je...
Je kunt het gehele proces aan ze overlaten, van begin tot eind word je begeleid. Het contact is heel persoonlijk, ze reageren direct, zijn zeer behulpzaam en denken oprecht met je mee. Ze werken zeer professioneel en voegen de daad bij het woord. Ik kan geen minpuntje bedenken. Ze zijn absoluut een aanrader!!

Professioneel, vakkundig, persoonlijk, vriendelijk, daadkrachtig en secuur.

Geen verbeterpunten, blijf zo doorgaan.

Specifieke medewerker

Dankjewel, Barbara en Paul! Voor alle goede zorgen, voor het geduld, voor het wegnemen van zorgen, voor het gevoel dat jullie er voor ons zijn, dank voor alles!

Mevrouw Van Asperen

Zeer prettig in de communicatie, goede kennis van de markt en een vakkundige en professionele aanpak.

Voornamelijk de communicatie

Barbara en Paul

123wonen

Zeer goed

zaakjes op orde

Demy

Merin en Iris

Erg tevreden! Snel aan een woning geholpen en op een vriendelijke en ervaren manier contact gehad in de afhandeling van ons huurcontract en sleuteloverdracht.

Ja

Specifieke medewerker

Fijn en vriendelijk contact gehad met Andries Kamminga tijdens de overdracht van de sleutels.

Familie Mulder - Braam

De ervaring is buitengewoon goed

Het secuur en punctueel te werk gaan. Daadkrachtige inzet en duidelijke uitleg wat we van 123 Wonen kunnen verwachten.

Geen, alles is prima verlopen

Specifieke medewerker

Connie Meesters heft alles perfect geregeld

Ruben

Ja

Dr. Ahmed Al Uzair

Ervaring met team Friesland is uitstekend. Excellent experience with team Friesland. Meneer Andries Kamminga en zijn team (o.a. Dana eb de rest) is super professioneel. Dank u wel voor alles.

betrouwbaar en bekwaam

Team Friesland meneer Kamminga en zijn team (o.a. Dana) en de rest