Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Mayke Aerts

Wegens werk in het buitenland had ik mijn woning via 123 verhuurt voor een paar jaar. Zij hebben het financiële en technisch beheer verzorgd. Ik heb het contact en de service als prettig ervaren. De... Wegens werk in het buitenland had ik mijn woning via 123 verhuurt voor een paar jaar. Zij hebben het financiële en technisch beheer verzorgd. Ik heb het contact en de service als prettig ervaren. De intake van nieuwe huurders ging in goed overleg en waarbij aan alle gestelde eisen van mij als verhuurder werd voldaan. Een aanrader als je het beheer van eigen woning zorgeloos uit handen wilt geven.

Goed bereikbaar en prettig informeel contact.

Technisch beheer voor reparaties soms langere wachttijd. Reparaties zouden sneller uitgevoerd moeten kunnen worden.

Specifieke medewerker

Monique Spijker, Charmaine Kok en Arno van der Werk.

Mirjam van Beek

Zeer tevreden

Snelle en duidelijke communicatie. Goed bereikbaar via email, telefoon en whatsapp

Voor het inspectierapport werd gebruik gemaakt van een tool. Dit was helder en overzichtelijk. Misschien is het een idee om ook voor de geinteresseerde huurders een dergelijk tool te hanteren zodat... Voor het inspectierapport werd gebruik gemaakt van een tool. Dit was helder en overzichtelijk. Misschien is het een idee om ook voor de geinteresseerde huurders een dergelijk tool te hanteren zodat de verhuurders de info van de potentiele huurders altijd volgens eenzelfde format aangeleverd krijgen?

Monique Spijker & Charmaine Kok

Keesjan en Reinette van der Maas

Plezierig en degelijk

goed bereikbaar, snelle reactie, actief

niet echt

Charmaine

Huurder

Heel tevreden over de dienstverlening.

Professioneel en klantvriendelijk.

geen verbeterpunten, alles was tot in perfectie geregeld

Hessing

Zeer tevreden

Heldere communicatie

Nvt

Charmaine Kok

Eerst hadden we wat ruis op de lijn. Ik zie het als een samenloop van omstandigheden. Na een goed gesprek hebben ze een en ander pro-actief opgelost. Ze zaten er echt boven op!

Pro-actief!

Ik denk dat in de beginfase de afspraken duidelijker hadden gekund. Hoewel dit waarschijnlijk deels ook te maken heeft met de uitzonderlijke situatie bij ons.

Monique en Charmainne

Leijdekkers

Zeer goede ervaring, alles vlot verlopen zonder problemen.

Communicatie en snelheid

Charmaine en Monique

Korte lijnen; afspraak afspraak

Prettige communicatie

contracten kunnen nog wat beter opgesteld worden

Germaine

van der Kloot Meijburg en Miles

Uitstekend

Medewerker probeert de wensen van de verhuurder goed te verkennen om zo een geschikte match te vinden.

GH

Snelle en deskundige afhandeling van mijn zoektocht naar een huurwoning

Snel. Ik had het gevoel dat mij veel rompslomp uit handen is genomen. Deskundig advies over het huurcontract