Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Annelies Lucas, Benno Kroese

We hebben een snelle en heel prettige samenwerking ervaren rondom het beschikbaar stellen van ons tuinhuis voor verhuur.

Met enige geduld van de kant van 123wonen zijn onze wensen geïnventariseerd zoals mbt de looptijd van verhuur en de kandidaat huurder(s). Vervolgens is zorgvuldig een potentiele huurder geselecteerd... Met enige geduld van de kant van 123wonen zijn onze wensen geïnventariseerd zoals mbt de looptijd van verhuur en de kandidaat huurder(s). Vervolgens is zorgvuldig een potentiele huurder geselecteerd en aan ons voorgesteld.

De eerste tekst van de advertentie eiste zorgvuldig nalezen. We haalden enkele onjuistheden uit de opsomming van eigenschappen .

Specifieke medewerker

het was zeer prettig samenwerken met Pascal van Kempen, en zijn deskundige adviezen hebben we zeer gewaardeerd!

Kris

Zeer tevreden over het gehele verhuurtraject. Snelle en goede begeleiding van bezichtigingen. Goede feedback over ontwikkelingen en altijd direct reageren en snel bereikbaar

Zeer fijne samenwerking

Specifieke medewerker

Zowel Jolanda als Pascal zijn Top makelaars met passie voor het vak.

Frank maessen

Zeer fijne ervaring

Snel en correct

Pascal

MC Verheijen

Zeer goed

vriendelijk vakhoudelijke kennis zeer goed

is in ons geval nog niet van toepassing

eigenaar Pascal van Kempen

Familie Pluis

Korte lijnen, snelle actie, vriendelijk

Pascal van Kempen

Dr. J. A. Wezenaar

Zeer positief

beleefd en vriendelijk, zelfs vrolijk - en kundig

de heer Pascal van Kempen

123 Wonen Limburg midden&noord

Zeer goed

zeer fijne samenwerking

nee

Heer van Kempen

Sven Kleef

Het contact met Jolanda & Pascal verliep vanaf het begin uitstekend. Duidelijk taal en ook goed bereikbaar. Een appje tussendoor of mails wordt heel snel op gereageerd. Niks is teveel gevraagd. Ook... Het contact met Jolanda & Pascal verliep vanaf het begin uitstekend. Duidelijk taal en ook goed bereikbaar. Een appje tussendoor of mails wordt heel snel op gereageerd. Niks is teveel gevraagd. Ook veel kennis met waar op te letten etc heeft ons zeer geholpen in het maken van onze keuze. Dank nogmaals voor de zeer goede hulp.

Snel reageren op vragen

Geen, ga zo door

Pascal & Jolanda

Camiel Janssen

De contacten met Pascal verliepen vanaf het begin uitstekend. Zijn kennis en kunde en zijn service gerichtheid zijn bewonderenswaardig. Pascal is goed bereikbaar, flexibel, meedenkend.

Prijs / kwaliteit

Pascal

Sjeng

Uitermate tevreden over de gehele dienstverlening, echt meer dan 100% inzet!

Service en begeleiding

nvt