Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Lilian de Bruijn

Goed ervaring, behalve dat een staander bovenaan de trap zonder overleg op de deurmat is gemonteerd. de voor deruma kan dus niet vervangen worden, dit vind ik echt heel erg slordig.
wel een...
wel een zeer kundige mederwerker die alles uitstekend over de traplift uitlegd.

van Alphen

Na een verkeerde meting langer moeten wachten op de lift

Joke Slebus

Niets op aan te merken, behalve dat ik had afgesproken met een mevrouw welke de telefoon beantwoord, dat er een blauwe bekleding op de stoel zou komen. De stoel is destijds zonder bekleding... Niets op aan te merken, behalve dat ik had afgesproken met een mevrouw welke de telefoon beantwoord, dat er een blauwe bekleding op de stoel zou komen. De stoel is destijds zonder bekleding geleverd. inmiddels wel de kleding ontvangen.

T. Loupatty

Snelle levering, goede uitleg.
correcte, aardige vertegenwoordigster.
ter plekke wordt de prijs besproken.

J. Klarenbeek

Prettig professioneel

P. Noorman

Afspraken na gekomen, afwerking en omgang met de monteur waren uitstekend.

M. van Hout

Goede service, deskundigheid met plaatsen en de uitleg was goed en uitgebreid. Keurige afwerking. Adviseur mag nog iets preciezer informatie geven. Fijn dat er snel een afspraak is gemaakt voor het... Goede service, deskundigheid met plaatsen en de uitleg was goed en uitgebreid. Keurige afwerking. Adviseur mag nog iets preciezer informatie geven. Fijn dat er snel een afspraak is gemaakt voor het inmeten.

J.H. Veldhuis

De traplift is op 23-04-2021 geplaatst, op 20-07-2021viel de lift uit en heb ik dat om 08:00uur gemeld, dezelfde dag om 15:00uur kwamen er nog monteurs en is de lift weer gerepareerd. sindsdien ook... De traplift is op 23-04-2021 geplaatst, op 20-07-2021viel de lift uit en heb ik dat om 08:00uur gemeld, dezelfde dag om 15:00uur kwamen er nog monteurs en is de lift weer gerepareerd. sindsdien ook geen klachten meer.

F.S. Welling

Wij zijn bijzonder tevreden met de traplift en de manier waarop alles was geregeld. Ook de montage is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Schipper

Vlot en correct behandeld. Mooie/nette lift