Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

A. Dietz

Alles netjes uitgelegd ook het opmeten van de trap.
Alles rustig en netjes door besproken met de adviseur en monteur.

De Best

Een fantastisch bedrijf met kundige en klantvriendelijke monteurs

E. van Haeften

Plezierig 1ste contact, jammer dat vergeten is dat er een vloerverwarming is waardoor een andere oplossing is gekozen is. Een oplossing die verkeerd werd uitgevoerd. Dat er ook een splitter nodig... Plezierig 1ste contact, jammer dat vergeten is dat er een vloerverwarming is waardoor een andere oplossing is gekozen is. Een oplossing die verkeerd werd uitgevoerd. Dat er ook een splitter nodig was, werd niet aangegeven. Verder niet dan lof voor Jan, een bijzonder prettig mens en een vakman. optime forma.

Frank Breuk

Mijn vrouw had een aanvraag gedaan voor informatie.
Mijn vrouw had een aanvraag gedaan voor informatie.
De volgende ochtend werden wij hierover gebeld, de verkoper kwam al snel langs. Voor onze trap bleek een rail op voorraad te zijn en binnen 2,5 week stond de traplift er.

G. Nekkers

Telefoon contact vond ik wat minder, communicatie naar mij niet altijd even goed. Over: factuur, de gemaakte afspraken. leverancier was er op een ander tijdstip dan de monteur, uiteindelijk allemaal... Telefoon contact vond ik wat minder, communicatie naar mij niet altijd even goed. Over: factuur, de gemaakte afspraken. leverancier was er op een ander tijdstip dan de monteur, uiteindelijk allemaal goed gekomen, prima uitleg.

M. van der Bruggen

De enige maatschappij die het begreep, daar aan uw vertegenwoordiger Miechel Tronchet. de monteurs op 14-10 waren keurig en hebben uitstekend geleverd.

F. Eijffinger

Goede adviseur + Monteur

A. van Kuijen

Super bedrijf. Vriendelijke medewerkers. Heel fijn dat er vooraf iemand thuis komt en duidelijke uitleg geeft. De offerte wordt ook direct opgesteld. De installatie is heel vlot verlopen. Ook van de... Super bedrijf. Vriendelijke medewerkers. Heel fijn dat er vooraf iemand thuis komt en duidelijke uitleg geeft. De offerte wordt ook direct opgesteld. De installatie is heel vlot verlopen. Ook van de monteur duidelijke uitleg ontvangen over het gebruik van de traplift.
Ik heb voor 123Trapliften gekozen omdat ik aan het googlen was naar info over een traplift zodat ik een idee had wat het ging kosten. Na het invullen van de gegevens ben ik direct gebeld door 123Trapliften waarna ik gebeld werd door OTO. Van beide heb ik een offerte ontvangen. Ik heb gekozen voor de goedkoopste. Het verschil met OTO was veel te groot. Ik heb nu een paar duizend euro bespaard waarmee ik andere aanpassingen kan doen in mijn woning.

S.W. Brouwers van 't Hoft

Adviseur: Prettig en duidelijk in voorlichting over traplift monteur Jeremy Luyten was prettig en heel vriendelijk als je iets vroeg, werkte netjes en vakkundig. Compliment voor de monteur ik wil... Adviseur: Prettig en duidelijk in voorlichting over traplift monteur Jeremy Luyten was prettig en heel vriendelijk als je iets vroeg, werkte netjes en vakkundig. Compliment voor de monteur ik wil hem een 10 geven voor het werk en beleefdheid/klantvriendelijkheid. Hij heeft het gebruik duidelijk aan mij uitgelegd van de traplift.
Ik heb voor 123Trapliften gekozen omdat hij een goede naam op traplift gebied heeft.

J. Bastiaanse

Goed, uitleg was heel goed.
Wij hebben hiervoor gekozen omdat we een tweedehands wilde hebben en voor de prijs.