Hristo Hristov

Ik bestelde een product dat ik dringend nodig had en er werd opgemerkt dat het op voorraad was, de volgende dag kreeg ik een brief dat het product niet op voorraad was.
Ze vertelden me dat ze...
Ze vertelden me dat ze het aan het einde van de maand bij mij konden bezorgen, aangezien dit allemaal aan het begin van de maand gebIk vroeg om onmiddellijke terugbetaling en kreeg te horen dat dit tot twee weken kon dureneurt.
het is hun schuld en ik denk dat het normaal is dat het geld onmiddellijk wordt terugbetaald, aangezien we onmiddellijk betalen wanneer we een bestelling plaatsen

de site is gemakkelijk te gebruiken

Bedankt voor jouw recensie.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Graag willen wij je hierbij helpen en met een oplossing komen.
Zojuist heb ik je een mail gestuurd. Als je de tijd zou willen nemen om deze mail door te nemen. Kunnen wij je helpen en met een eventuele oplossing komen.

Geurts

Niet van toepassing

Beste klant,
Bedankt voor de geweldige recensie die je hebt achtergelaten. We zijn ontzettend blij dat je tevreden bent met onze service.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel,...
Beste klant,
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen voldoen.

Niek

Waardeloze china troep geselecteerd als beste!

Rommel als passend

Adriaan

Niets op aan te merken, top

Voordelig en snel

Beste klant,
Bedankt voor de recensie die je hebt achtergelaten. Fijn om te horen dat je een goeie ervaring bij ons hebt gehad.

Tom

Heel goed

Onderdelen

Van Sandt Fonne

Prima overzichtelijke website met correcte prijzen. Snelle levering en goede kwaliteit. Netjes ingepakt bezorgd.

Alles heel overzichtelijk per autotype. Correcte prijs.

J. Leek

Prima ervaring

Ogun

Eerste bestelling geplaats. Bestelling was niet compleet verzonden maar uiteindelijk probleem zonder moeite opgelost.

Klantenservice

Beste klant,
Bedankt voor de recensie die je hebt achtergelaten. Fijn om te horen dat je uiteindelijk een goeie ervaring bij ons hebt gehad.
We zien je graag terug bij je volgende...

Dutch Mobility

Rommelig