Epke

Heel goed

Snelle levering niets op aan te merken

Voogt

Positief

Duidelijk

Nico Keus / particulier

Overzichtelijke site, goed en breed assortiment en bovenal een super snelle levering.

Snelle levering van bestelde goederen.

123autoparts.nl

Goed geholpen bij bestellen van de auto vlotte leuke verkoper. Helaas na twee weken wachten mochten wij de auto ophalen. Helaas grote teleurstelling de auto was niet schoongemaakt de kougom zat nog... Goed geholpen bij bestellen van de auto vlotte leuke verkoper. Helaas na twee weken wachten mochten wij de auto ophalen. Helaas grote teleurstelling de auto was niet schoongemaakt de kougom zat nog tussen de bekleding. Thuis gekomen is de auto misschien door de wasstraat gehaald maar het groen zat nog aan de ramen. Ook was er een wieldop gebroken. Gebeld en na een week maar weer gebeld en uiteindelijk werd het een week later 1 nieuwe wieldop thuis bezorgd. Dit alles gemeld bij het bedrijf de Zeeuw Zeeuw en er werd exusus aangeboden. Dat was het . Sorrie maar hier ga ik. Niet meer naar terug . Voor ons toch een half uur rijden en zo worden afgescheept. Zwager heeft ook een auto gekocht wordt er naar een week gebeld of alles nog naar wens was. Een fles wijn bij het afhalen shapo voor dat ga geen namen noemen maar daar was het klasse. Helaas voor ons maar fijn voor m’n zwager.

Leuke vlotte verkoper en een mooi pand

Vincent Koridon

Uitstekende service, prima prijs

Klantenservice

Hans

Goede website, nette prijzen, snelle levering

Prijs, communicatie, levering

Raymond

Snelle en correcte levering

Goede duidelijk uitleg bij de producten en een ruime keuze

Marij Daniels

Mijn bestelling is 100% goed gegaan