Willem Basten

Bestelling geplaatst en snel geleverd. Product was echter niet helemaal wat ik zocht. Retour gestuurd en binnen enkele dagen geld terug gestort. Keurig en vlotte afhandeling

Goede service correcte afhandeling

Peter

Voordelig

Zeer snelle levering, dezelfde dag nog in huis.

Frederike Voss

Helemaal SUPER! smiddags een nieuwe accu besteld voor mijn auto en savonds had ik hem al in huis! Sowieso goed geregeld dat je op kenteken kan zoeken naar onderdelen, dan weet je zeker dat je een...

Zoeken op kenteken
Levering

KJ

Voldoende keuze tegen concurrerende prijzen. Makkelijk bestellen. Snelle levering!

Ik

Prima Snel verstuurd

Rob Vermeulen R-Wave

Hele goede service, snel, goedkoop

Ja, gewoon iemand aan de telefoon, die weet waar hij het over heeft en een probleempje perfect oplost.

Bart

Zij gaan werkelijk een stap verder als het op klanttevredenheid aankomt. 123Autoparts heeft ons snel kunnen helpen met het vinden en leveren van de gezochte onderdelen. Toen bleek dat de fabrikant...

Helderheid van communicatie, zowel op de site als ook ervaren door middel van telefonisch contact met het team.
Daadkrachtigheid als het op snel handelen aankomt en daarmee dus het sterk meedenken naar klantgerichte oplossingen.

Jakemo19

GoedeTelefonisch advies, goede service, vriendelijk personeel en bestelde goederen snel geleverd de andere dag.

Jacq

Snelle levering en prima prijs.

Hele snelle levering en breed assortiment.