Justoneofftheguys

Gebruikers gemakk van de webshop

José Smit

Heel goede ervaring. Onderdeel gevonden en levering was snel

laurent

Bestellingen zijn correct en worden op tijd geleverd.

makkelijk juiste onderdeel te vinden.

J. Udding

Zeer goede ervaring

Goede telefonische info over aan te schaffen product. Levering volgens afspraak.

Tarik

Vier sterren. Dit waren er vijf geweest ware het niet dat 123autoparts mij 15% in rekening wilde brengen voor een retour. Dit omdat de verpakking van het artikel beschadigd was geraakt tijdens... Vier sterren. Dit waren er vijf geweest ware het niet dat 123autoparts mij 15% in rekening wilde brengen voor een retour. Dit omdat de verpakking van het artikel beschadigd was geraakt tijdens transport. Nadat ik uitgelegd had dat het artikel geretourneerd was zoals deze was ontvangen, namelijk zonder buitendoos. Werd dit besluit herzien. Daar ben ik blij mee, maar netjes is het niet te noemen om lukraak de klant te willen belasten met kosten omdat omdat het bedrijf het artikel onvoldoende verpakt heeft. Ik zal in het vervolg foto's maken van de verpakking alvorens ik besluit deze te retourneren. Helemaal als er geen buitendoos omheen zit.

Al met al goed opgelost, en de prijs kwaliteit verhouding van 123autoparts is ook goed.

Prijs kwaliteit verhouding

Rikken

Makkelijk te bestellen en snellen en juiste levering

B Van Den Berg

Betrouwbaar

Goede kwaliteit producten

G Berendsen

G Vink

Bij problemen, snelle oplossing

Tom

Het enige goede is dat het aan is gekomen

Zoeken op kenteken