Edwin Schlichter

Linker knipperlicht Volvo S40

Ondanks dat ik een oudere auto is het onderdeel er toch!

Frits

Prima!

Snel.

Shusila van Bommel

Niets op aan te merken

Prima product, snelle verzending.

Bertil Leuverman

Overzichtelijke site met gebruikersgemak en snelle levering. Top!!

Snel geleverd!

Boussery Günter

Oneerlijke praktijken.
Oneerlijke praktijken.
Ik bestelde een product via bol.com dat geleverd zou worden door 123autoparts. Na de initiële bevestiging van de bestelling kreeg ik een nieuwe email met de vermelding dat de bestelling door de leverancier geannulleerd werd omwille van een foute prijsopgave. Normaal gezien moet een leverancier aan de geadverteerde prijs leveren, maar 123autoparts respecteert de verkoopsregels helemaal niet. Heel slechte ervaring met dit bedrijf.

Reactie 123autoparts.nl:

Beste meneer Boussery,
Beste meneer Boussery,
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij het plaatsen van jouw bestelling via Bol.com. Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten naar tevredenheid worden geholpen en hebben daarom ook ècht geprobeerd jouw bestelling alsnog te kunnen verwerken. Graag wil ik toelichten waarom dit niet is gelukt.
De dag dat je jouw bestelling plaatste waren wij nèt aan het testen om onze producten te koppelen met Bol.com. Het was niet de bedoeling dat de producten al gelijk live zouden staan, omdat wij nog niet de juiste prijzen hadden doorgevoerd. Wij kregen binnen een paar minuten tientallen bestellingen, en hebben al deze bestellingen moeten annuleren omdat wij niet na konden gaan om wat voor prijsverschillen het precies ging.
Omdat jij aangaf dit als minder prettig te ervaren hebben wij geprobeerd jouw bestelling alsnog te leveren door contact op te nemen met Bol.com, en te vragen of ze de annulering van jouw bestelling konden annuleren. Dit kon helaas niet meer. En omdat wij niet meer de goedkoopste aanbieder van jouw gewenste product waren op Bol.com, konden wij jou ook niet aanbieden de bestelling te plaatsen en €4,76 terug te storten.
Helaas hebben wij jou hierdoor niet kunnen helpen met de oplossing waar jij om vroeg. Toch zouden wij graag willen kijken voor een passende oplossing en zullen wij jou een e-mail sturen waarin we dit kunnen bespreken. Ik hoop dat je onze kant van het verhaal begrijpt, hopelijk vinden we samen een passende oplossing.
Joel
Klantenservice 123autoparts.nl

Vrg

Trage levering en ontbrekend product (zou leverbaar zijn volgens site!).
Communicatie erg traag, pas na drie vier dagen een reactie op een vragen.

Redelijke prijs

KJ Smits

Bevalt goed

Veel op voorraad

Andrejs

Super.

Bereik gut

Miguelito van Gurp

Prima ervaring. Set ruitenwissers gekocht alleen paste de achterruitenwissers niet en deze retour gestuurd.

Overzichtelijke website

Van leeuwen