Slecht , ik bestel interline fiberclean en ontvang een onbekend merk , en dan gewoon zeggen dat het net zo goed is , als ik coca cola koop dan wil ik toch ook geen Pepsi ?!?

Juiste info delen en niet op eigen hand iets anders opsturen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was over uw aankopen.
Op 9 september heb ik u gemaild met de uitleg waarom u een ander merk heeft gekregen. Helaas nog geen reactie op gehad en zal ik het via hier nog een keer proberen uit te leggen.
Wij hebben normaal van Interline altijd de fiberclean. Alleen hun kunnen soms niet leveren op tijd of hebben dan tijdelijk geen voorraad.
Wij zijn dan genoodzaakt iets anders te hebben, zodat onze klanten wel voort kunnen.
Daarom hebben we altijd nog een bedrijf die dezelfde producten leveren om dit aan te vullen.
Wij kiezen dan niet zomaar een B product, maar een vergelijkbaar kwaliteit product.
Van het merk Swim en Fun verkopen wij ook pompen en veel meerdere producten en testen wij dit uit in onze showtuin net als Interline.
Wij kopen alleen niet standaard onze fiberclean daar omdat de scheeping kosten veel duurder zijn. En schaffen het we alleen aan als Fiberclean bij Interline op is.
Wij hebben voor u zonder problemen het product terug genomen en de betaling terug gestort.
Fiberclean van Interline en van Swim and Fun zijn van kwaliteit gelijk!
Ik hoop dat u het begrijp en hier eventueel op zou kunnen reageren.

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee