Blackstone

Vanaf het eerste moment heb ik een goed gevoel gekregen bij Chris. Na het introductie gesprek waren er voor ons nog een hoop zaken niet duidelijk. Dit werd uitermate serieus genomen en mede door de duidelijke uitleg hebben we besloten om met Chris in zee te gaan. Gedurende het gehele traject zijn er voor ons geen tot weinig onduidelijkheden geweest en als deze er al wel waren dan werd hier alle tijd voor genomen om dit weg te nemen.
Chris is een fijn en laagdrempelig persoon en zeker in deze lastige tijden is dat iets wat voor mij van grote waarde is geweest.
Met zijn grote kennis van zaken en zijn bijzonder proffesionele instelling is hij iemand die je op een open en duidelijke manier door deze stormachtige periode weet te loodsen en je het gevoel te geven dat alles goed komt.
Ook zijn onpartijdige instelling siert hem enorm. Mede hierdoor heb ik steeds het gevoel gehouden dat ik serieus genomen werd en dat eigenlijk alles ( van alle kanten ) bespreekbaar was.
Last but zeker not least is Chris een man van zijn woord. Wat hij beloofd doet hij en dat is erg fijn in een periode waarin je zelf al genoeg aan je hoofd hebt.
Chapeau Chris !!! Bedankt voor alles

Score voor Zorgeloosch Scheiden: 4/5