Joyce

Wat een verschrikking!
Eerste gesprek kon op zeer korte termijn, daarna duurt alles een eeuwigheid!! Wel direct na het eerste gesprek het volkedige bedrag zo snel mogelijk betalen uiteraard.
Niks zorgeloosch! Je moet zelf enorm veel regelen, uploaden en papieren aanvragen. Toen wij hadden besloten te stoppen omdat het totaal niet verliep zoals wij hadden verwacht bestond de vergoeding blijkbaar ineens uit ruim €3000 ( van een totaalbedrag van €3800). O en daar moet je vervolgens ook nog eens 4 weken op wachten!! Bizar!

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Joyce, wat vervelend dat je niet tevreden bent over de dienstverlening. Een 1, dat doet pijn😣. Ik ga intern na waar het misgelopen is en dan kom ik uiteraard terug met een reactie. Het kan niet de bedoeling zijn dat je ontevreden het proces uit stapt.
update: ik heb gisteren even intern gecheckt en ons team is erg onder de indruk van jouw negatieve beleving. Mijn collega zegt dat ze je een aantal keer telefonisch heeft proberen te bereiken maar dat dat niet is gelukt. De wat langere doorlooptijd zat, zo begrijp ik, ook op het feit dat jullie huwelijk was gesloten in Zuid-Afrika en daar de benodigde papieren voor nodig waren die uitbleven. In ieder geval: het zou goed zijn dit nog eens te bespreken met elkaar. Mijn collega zal iig proberen jou nog te bellen om een en ander te verduidelijken.

Score voor Zorgeloosch Scheiden: 0.5/5