Riny Harbeek

Vanaf het eerste moment van contact met Zonneplan kreeg ik steeds meer het gevoel in gesprek te zijn met iemand die mij op een duidelijke wijze kon uitleggen wat de voordelen zouden zijn van het nemen van zonnepanelen.
Gezien ik nogal kritisch kan zijn betreffende reclame aanbiedingen en niet meteen warm loop voor de eerste de beste verkooppraat, heb ik toch een goed en open gesprek gehad.
Dit gevoel kwam bij mij omdat de persoon in kwestie mij niet iets "wilde" verkopen. Hij was mij aan het informeren.
Nadat ik warm belopen was is de procedure opgestart en ook daarbij werd ik ondersteund met informatie en advies.
Vervolgens kwam de afspraak voor de montage. Dit was op de meeste druilerige dag van de maand maar omdat ik een plat dak heb konden de werkzaamheden doorgaan. Dit mag namelijk niet op een schuin dak. Dus, mijn geluk.
De montage was in een paar uur gefikst en de afwerking in de meterkast was perfect. Ik werd alleen betrokken bij de plaatsing van de omvormer.
Alles is keurig netjes achtergelaten, opgeruimd en geplaatst. Maar ik kon die dag niet genieten van de opbrengst gezien het verschrikkelijk weer.

Ook de verdere financiële afwikkeling is door Zonneplan netjes verwerkt en heb daar geen omkijken naar gehad.
Een half jaar na plaatsing heeft Zonneplan contact opgenomen om te informeren hoe de panelen het doen.
Al met al ben ik enorm tevreden over de bejegening, vakkennis en service van deze club.

Vriendelijkheid, vakkennis en service.

Nee

Reactie Zonneplan.nl:

We worden een beetje verlegen bij het lezen van deze prachtige beoordeling. Wat een mooi en uitgebreid verslag van hoe het hele traject is gegaan. Super dat alles zo goed is gegaan en dat we er een enthousiaste klant bij hebben!😃 Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring, dat waarderen we heel erg!💚 Op naar veel zonuren!🌞^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen