Kees Elzinga

Vanaf het begin was er sprake van een vriendelijk, maar zeker ook inhoudelijk goed contact. Het gehele proces vanaf financiering tot en met de installatie werd door Zonneplan prima gemonitord en waar nodig in bijgestuurd. Vragen werden naar tevredenheid opgelost en dit werd mede bevorderd door het feit dat je als klant één aanspreekpunt bij Zonneplan had. De uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen was ronduit super. Hoogwerker werd een avond vooraf aan de installatie geplaatst en de monteurs waren stipt op tijd. Prima taakverdeling bij het drietal monteurs en als klant werd je gedurende het gehele proces op de hoogte gehouden. Wij zijn nog steeds verbaasd over de snelheid en de kwaliteit die tijdens de installatie is geleverd. Na installatie volgde een prima uitleg over de werking van de app die je in staat stelt de productie van stroom door de zonnepanelen te volgen.

Zonneplan heeft bij ons geen steken laten vallen. Alles wat werd toegezegd is tot grote tevredenheid uitgevoerd, zowel in de begeleiding als in de uitvoering

Het aanvragen van de bijbehorende lening geeft het nodige papierwerk, maar het stroperige hiervan lag meer bij de gemeente dan de medewerkers van Zonneplan.

Reactie Zonneplan.nl:

Dat zijn hele mooie woorden, bedankt! Ontzettend fijn dat je zo enthousiast over ons bent. Dat maakt onze dag nóg mooier!💚 De feedback omtrent het aanvragen van de lening is iets dat we vaker horen. Dat kunnen we helaas niet veranderen, maar we proberen daar zoveel mogelijk ondersteuning in te bieden. We kunnen altijd kijken of we onze ondersteuning daarin kunnen verbeteren of uitbreiden, dus het is fijn dat je dit aangeeft!👍 Nog heel veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Plaatsing zonnepanelen