Paul

Ik ben bijna 2,5 jaar geleden gekozen voor zonneplan vooral door anne winters van zonneplan , maar ook voor o.a. voor de service en betrouwbaarheid, afgelopen 6 maanden helaas twee keer een beroep op de service moeten doen , de eerste keer omvormer kapot in de zomer en geen compensatie ( toch bijna 50 euro misgelopen aan opbrengst) , tweede keer voor een inspectie ( zogenaamde gratis service) en een rekening van 196 euro ontvangen, belachelijk gewoon, ik ben echt diep teleurgesteld in zonneplan. Na weken bellen en alle begrip voor de situatie krijgen van medewerkers van zonneplan , maar ik moet wel betalen en ondertussen heb ik toch de tweede herinnering ontvangen om te betalen, dat is toch niet hoe je behandeld wilt worden!

adviseren en aanzetten tot kopen van panelen

vooral in de communicatie en de nazorg is veel verbetering nodig

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review. Ik begrijp dat het frustrerend is dat er kosten ontstaan voor een reparatie. Deze kosten worden alleen doorberekend als blijkt dat het probleem niet bij de zonnepanelen ligt. Dat is ook vooraf met u besproken. U heeft aangegeven dat u akkoord gaat met eventuele regiekosten. De monteurs hebben op de dag van inspectie geconstateerd dat het probleem niet bij de zonne-installatie lag en daarom zijn de gemaakte kosten aan u gefactureerd. Wij kunnen daarin geen uitzondering maken. Als hier nog vragen over zijn dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: 12 zonnepanelen