Egbert pashouwers

In eerste instantie leek het allemaal goed te gaan en werd er goed gecommuniceerd. Na het tekenen van de overeenkomst bleek er in eens een probleem te zijn volgens zonneplan met de berijkbaarheid van de achterzijde van mijn huis en of ik even €1500,- extra kon betalen voor het huren van een steiger. Op het moment dat ik zei dat ik niet van plan was om extra te betalen hiervoor hebben ze een mail gestuurd dat ze maar de zonnepalen maar niet komen plaatsen en dat het daarbij gedaan is. Dus kort samen gevat het blokje geen onverwacht kosten klopt niet echt en als je dan niet extra wil betalen komen ze maar helemaal niet meer

Situatie van te voren beter bekijken en of beter luisteren naar de klant

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw feedback. Bij Zonneplan gaat veiligheid voor alles. Het is ontzettend belangrijk dat onze monteurs zich veilig op het dak kunnen begeven. Er is daarom uitgebreid onderzoek gedaan naar hoe de monteurs het beste op uw dak konden komen. Hieruit is gebleken dat het insteigeren van de achterzijde van de woning noodzakelijk was. Dergelijke bijkomende diensten beïnvloeden natuurlijk de totaalprijs. We kunnen echter zonder die steiger de zonne-installatie niet plaatsen, dus het zijn noodzakelijke kosten die gemaakt moeten worden. We hebben hier meerdere keren uitvoerig contact over gehad, maar helaas zijn we er samen niet uitgekomen. De order is om die reden dan ook geannuleerd. Daarvan hebben wij u eerst telefonisch op de hoogte gesteld en vervolgens hebben we een mail gestuurd. U gaf aan dat u al een andere partij had gevonden. Fijn dat u toch nog zonne-energie gaat opwekken! Veel zonnige dagen gewenst.🌞^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Uiteindelijk niets gekregen