Goede kwaliteit
Reactie Wasombouw:
Beste,
Bedankt voor uw fijne review en dat u hier de moeite voor heeft genomen! Heel fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit, dit is erg belangrijk voor ons.
Nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw