Goede service en product. Bij leveren was er iets mis gegaan maar dat is gelijk de volgende dag weer goed gemaakt. Ook de kast is een mooie stevige kast.
Reactie Wasombouw:
Beste Marjo,
Vervelend dat er iets was mis gegaan bij het leveren maar wel heel fijn om te horen dat dit meteen is opgepakt. Het is helaas wel mogelijk dat er ooit iets verkeerds gebeurd, maar wij staan altijd voor onze klanten klaar. Daarnaast bedanken wij u voor de mooie woorden wat betreft de kast.
Wij wensen u nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw