Reviews

9.3 / 10
557 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Huub

10/10

Uitstekend bedrijf, goede kwaliteit/prijsverhouding en vooral een excellente service. Mooie combinatie met zijkasten waar een koelkast en een diepvrieskast is ingebouwd. Dan natuurlijk de wasmachine en de droogtrommel op hoogte, dit zal veel rugklachten voorkomen. Kort samengevat: EEN AANRADER !!!

Reactie Wasombouw:

Beste Huub,
Wat een mooie woorden, dank u wel voor deze geweldige review!
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit, prijs en service. De combinatie met de zijkasten en het inbouwen van de koelkast en diepvries klinkt als een prachtige en praktische oplossing. En helemaal mee eens: de wasmachine en droger op hoogte maken echt een wereld van verschil voor het comfort.
Bedankt voor het vertrouwen en de aanbeveling, daar worden we erg blij van!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw


Score voor Wasombouw: 5/5
Wasombouw met zijkasten