Mooie ombouw, super kwaliteit en goeie service!
Reactie Wasombouw:
Beste Monique,
Wat fijn dat u deze belangrijke aspecten zo heeft ervaren! Zowel de uitstraling als de service is erg belangrijk voor ons, dus deze feedback waarderen wij enorm. Mocht u nog vragen hebben of moeilijkheden ervaren wat betreft de Wasombouw, dan staan wij altijd voor u klaar. Nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw