VvAA

Wat vond u van het gemak van aanvragen van de VvAA verzekering?
Wat vond u van de duidelijkheid van de productinformatie bij uw orientatie?
Wat vond u van de communicatie na het aanvragen van uw VvAA verzekering?
Heeft u tijdens het afsluiten van de VvAA verzekering telefonisch contact met een adviseur van onze Ledenservice gehad? Zo ja, hoe waren uw ervaringen?

Hetty van Dijk

Het betrof het opnieuw activeren van mijn onderbroken verzekering (wegens langdurig verblijf buitenland). Ik was en ben onaangenaam getroffen dat dat niet, als voorheen, met een telefoontje of emailberichtje gerealiseerd kon worden. Op deze wijze een heel gedoe, vanuit een ver buitenland. Het was mij ook niet duidelijk waarom ik als een nieuwe klant benaderd werd, met een stel voor mij niet ter zake doende vragen.

Wat was voor u de reden om uw verzekering bij VvAA af te sluiten?

Zie boven.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Mijn door u verstrekte schriftelijke gegevens meegestuurd bij de eerste aanvraag op zaterdag. Kreeg echter bericht terug dat mijn gegevens niet gevonden konden worden! Door centrale klantenservice niet doorgegeven aan betreffende medewerker? Gegevens nogmaals opgestuurd -dinsdag- waarna ik - zonder toelichting- een offerte kreeg met vragenlijst. Hier heel boos op gereageerd op woensdag. Waar vervolgens geen reactie op kwam. Op de valreep op vrijdag gebeld, waarna e.e.a. in orde kwam. Al met al 7 dagen, 3 emails en 8 internationale belminuten onderweg!! Ik kan er nog niet over uit. Wat een slechte service! VVAA onwaardig!

Score voor VvAA: 1/5
Zou u VvAA aanbevelen? Nee